collagaatje had het al over een kacheltje om haar nek maar zijn vast meer opties en wie weet waar je die kan kopen of een simpelere optie?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjolvir schreef:thermo ondergoed van de Action.
Van die doosjes met kooltjes erin her en der in je kleding of laarzen proppen.
(jacht winkels hebben die wel).
skipak kopen...
(niet dat ik zo les geef, want geef geen les, maar zo men ik wel)
Nou heb je tegenwoordig ook wel electrisch verwarmd ondergoed, maar dat is dan weer heel duur.
Evelienepien schreef:Laagjes![]()
Mij lachtte ze altijd uit in de winter: daar komt ons Micheli.nmannetje weer aan![]()
Maar het werkt wel![]()
En ik lachtte na aantal uur dan ook harder![]()
![]()
1)Lange onderbroek of maillot oid
2) gewone rijbroek erover
3) spijkerbroek daarover
4) thermo rijbroek daarover
Boven:
1)hempje
2)thermo stirt
3)thermo shirt lange mouw
4)fleece jas / soft shell jas of trui
5) winter jas
Thermo sokjes onder je gewone sokken en gewoon in beweging blijven.
Fleece pet oid
2 paar handschoenen over elkaar en armen laten hangen
Van die warmhouddingen krijg ik dus van die vieze plekwarmte van![]()
Succes ermee!
Ik ben een echte eskimo
.
en als ik toch even stil moet staan dan ga ik springen op mijn plaats
Je hebt ook van die kleine ''zakjes'' met vloeistof erin, die moet je koken en laten afkoelen, en dan kun je ze meenemen en als je handen dan heel koud zijn kun je op het ijzertje in het zakje duwen en dan word hij heeeel lekker warm
diega schreef:Ik heb laarzen van ariat gekocht, deze zijn echt superwarm, ook erg duur, zo'n 200 euro.
Daarom had ik ze in de winkel wel al een paar keer vastgehouden maar ook telkens weer terug gezet in het schap. Nu ik ze gekocht heb ben ik er erg blij mee. Vorig jaar was het ook heel koud en ik had toch bijna kleffe zweetvoetjes. Doordat m'n voeten lekker warm blijven heeft de rest van 't lichaam ook niet zo'n moeite om warm te blijven.
.