Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nate schreef:Er zijn inderdaad wagentjes waar je met een B rijbewijs op mag rijden.
Maar dan houdt het waarschijnlijk met 1 paard wel op, je mag namelijk niet meer wegen dan 3500 kg zover ik weet.
Ik denk dat je als je een wagen hebt met living al gauw neigt naar "vrachtwagen".
Wij hebben een vee-autootje waar 2 paarden in kunnen en voor de paarden heb je dan een ruimte voor al je zadels en hoofdstellen. Moet wel zeggen dat het ideaal is zo'n auto.
Anemone heeft trouwens wel een auto met living, maar daar kan maar 1 paard in.
http://www.anemone.nl/pages/nl/spotlight.php
vaak wil ik in de nacht gaan rijden omdat de arena dan open is en moet je dus overdag slapen... dat wordt m niet met een tentje heb ik al eens geprobeerd. en voor 1 nachtje gaat dat wel maar 4-5 dagen... nee.
Sonja schreef:Ik heb er eentje gehad, een Mercedesbus, konden 2 paarden op (KONDEN he, qua gewicht MAG het niet!) en er zat achterin een combi zadelkamertje/klein aanrechtje/bed. Ik ging altijd maar met 1 beest op wedstrijd.
Ideaal ding. Leek het.
Maar je wordt knettergek van alle kosten. Er is continue wat mee, je maakt veel te weinig kilometers waardoor zo'n ding steeds meer gaat mankeren.'
Ik raad het eerlijk gezegd niet aan. Hoe fijn en relaxed het ook rijdt.