Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jemmen schreef:Everytrail (iphone)is top. Onderweg kan je foto's maken en desgewenst na afloop je route delen met anderen zodat die kunnen beoordelen of een route de moeite waard is. (zie ook mijn trips in omg. Ede.)
Thuis is snelheid/afstand/hoogte op elke positie te bekijken.
Have fun!
Evelyne79 schreef:Ik heb gekeken naar die van worksmart labs, die vind ik al niks, ik wil wel graag paardrijden in kunnen voeren en ik hoef niet zo nodig de calorieen en zo te weten, ik vind het leuk om de gereden route terug te zien en de gemiddelde snelheid en de snelheid an sich.
farpz schreef:Evelyne79 schreef:Ik heb gekeken naar die van worksmart labs, die vind ik al niks, ik wil wel graag paardrijden in kunnen voeren en ik hoef niet zo nodig de calorieen en zo te weten, ik vind het leuk om de gereden route terug te zien en de gemiddelde snelheid en de snelheid an sich.
Maar je kunt bij deze app paardrijden invoeren, de gereden route terug zien en de gemiddelde snelheid etc. terugzien..
jemmen schreef:Everytrail (iphone)is top. Onderweg kan je foto's maken en desgewenst na afloop je route delen met anderen zodat die kunnen beoordelen of een route de moeite waard is. (zie ook mijn trips in omg. Ede.)
Thuis is snelheid/afstand/hoogte op elke positie te bekijken.
Have fun!
hier mijn historie, toen heb ik geklikt op 2 oktober, joggen.
hier zie je mijn overzicht van 2 oktober. Je kunt dus ook op grafiek of statistieken drukken. Dat zie je bij de volgende afbeeldingen.
De grafiek.
De statistieken.