Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elco schreef:Het paspoort is je eigendomsbewijs, en staan alle gegevens van je paard in incl. alle entingen en chipnummer..
En als je paard medicijnen nodig mocht hebben, moet de dierenarts deze in je paspoort zetten..
Als je je paard vervoert moet je over een paspoort kunnen beschikken..
Dus ja ik zou zeer zeker een nieuwe aanvragen, als dit uberhaupt mogelijk is..
Anthea schreef:Elco schreef:Het paspoort is je eigendomsbewijs, en staan alle gegevens van je paard in incl. alle entingen en chipnummer..
En als je paard medicijnen nodig mocht hebben, moet de dierenarts deze in je paspoort zetten..
Als je je paard vervoert moet je over een paspoort kunnen beschikken..
Dus ja ik zou zeer zeker een nieuwe aanvragen, als dit uberhaupt mogelijk is..
Paspoort is toch helemaal geen eigendomsbewijs?
Tinky12 schreef:Dat de oude eigenaar zegt dat je het niet nodig hebt is dus niet waar...sterker nog,de oude eigenaar mag het paard zelfs niet verkopen zonder paspoort.Er moet dus een nieuwe aangevraagd worden.
Dit kan evt bij het desbetreffende stamboek of even contact opnemen met het Fjordenstamboek,daar zat toen iemand die PVE paspoorten regelde voor mensen die rasloze dieren hadden of ruzie met hun eigen stamboek ;)
xxMaxx schreef:Jeetje wat een prijs. Zij vertelde dat als de DA kwam ze nooit paspoort hoefde te laten zien, nergens bij.. Maar ik wil toch wel graag een paspoort maar dat is een duur grapje voor dat papiertje
Ding is gewoon verplicht,net als je identiteitsbewijs en gezeik als je hem niet kunt tonen heb je ook geen zin in.