Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miepie77 schreef:Ik heb ze van Harry Horse, DeLuxe geloof ik, ik gebruik ze om op stal rond te lopen met koud weer, niet om te rijden, vind dat je je paard niet meer goed voelt met die dikke dingen aan je benen, ze zijn heerlijk warm, met die sneeuw liet ik de honden er ook mee uit.
Wammus5 schreef:Miesjex schreef:die goedkope eb ik ook, maar ik vind dat je totaal geen steun in die laarzen hebt.
en heb dan toch liever mijn rijlaarzen aan.
Maar zijn ze verder wel goed en warm? behalve om ermee te rijden dan..
Wammus5 schreef:Miepie77 schreef:Ik heb ze van Harry Horse, DeLuxe geloof ik, ik gebruik ze om op stal rond te lopen met koud weer, niet om te rijden, vind dat je je paard niet meer goed voelt met die dikke dingen aan je benen, ze zijn heerlijk warm, met die sneeuw liet ik de honden er ook mee uit.
Hoeveel kosten die laarzen? en vallen ze bij jou ook klein?
lekker handig haha. Maar ze zijn wel ideaal voor de modderige wei, zolang ik maar niet dieper dan mijn enkels er in ga want ze zijn niet waterdicht. Ze houden me ook degelijk warm 
tisby schreef:Ik heb ook de rimfrost riders van Mountain horse. Heerlijke laarzen, ook om mee te rijden. Het enige nadeel vind ik dat alleen de voet waterdicht is, zoals bij bijna alle thermolaarzen (ook van HH etc.)
daarom heb ik dit jaar de leren outdoorlaarzen gekocht bij de ANWB, die zijn helemaal waterdicht en super warm! Zijn nu in de aanbieding voor 99,- voor leden.