Kleding Man

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Haentje

Kleding Man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 15:44

hallo,

is er ook een andere optie behalve een rijbroek voor een man?
bijvoorbeeld spijkerbroek zonder geschuur van je broek over je benen.

iemand tips?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:44

in zijn blootje erop! ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:45

Dan zou je bij westernkleding kunnen kijken, daar heb je jeans die speciaal voor het rijden zijn :)
wiebke schreef:

Mr. Godiva :))

Suusie22

Re: Kleding Man

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:47

tja.. dat gaat lastig worden.. misschien dan een legging??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:56

Alsjeblieft, als ik toch iets erg vind bij mannen, is het wel een légging....... Dat ze een 3e been hebben, weet ik heus wel, maar daarom hoef ik het nog niet uitgetekend te zien...... houd het subtiel heren, een bolling op de juiste plek is ruim voldoende, details zijn volkomen onnodig.

Dit is een prima herenrijbroek, westernlaarzen eronder, of jodhpurs, en je bent heus hip

Afbeelding

www.westernstore.nl

Jeans om mee te rijden :)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:58

Ik vermoed dat de rijbroek geen optie is vanwege de 'bobbel'. Dan is een legging natuurlijk helemaaaal geen optie :=

Wat vind je van jophur-rijbroeken? Ook wel strak, maar dan anders. Meer broekachtig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:59

lucky16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:12

Dr zijn toch van die Jopherbroeken, die zijn er in allerlei soorten en niet zo strak xD

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:34

lucky16 schreef:
Dr zijn toch van die Jopherbroeken, die zijn er in allerlei soorten en niet zo strak xD

Jodhpur broeken die zijn juist wijd aan de onderkant, wat jij bedoelt is een broek met bandplooien :j

Dat vind ik ook echt een múst voor paardrijdende mannen. Van horze hebben ze wel mooie herenrijbroeken, ook met bandplooi :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:38

CoronaLime schreef:
lucky16 schreef:

Jodhpur broeken die zijn juist wijd aan de onderkant, wat jij bedoelt is een broek met bandplooien :j

Dat vind ik ook echt een múst voor paardrijdende mannen. Van horze hebben ze wel mooie herenrijbroeken, ook met bandplooi :)

Jodhpur broeken zijn ook wat wijder aan de bovenkant, ik heb een rijdende buurman, en hij draagt ze, en dat staat mannelijk, en subtiel :j

nancy_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:23

Mijn vriend rijd ook en die heeft leuke broeken. Strak en hij mag er in gezien worden hoor. :o

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 00:00

wiebke schreef:

mag, als het een knappe is..
maar mag dan ook zeker een sexy rijbroek aan houden lol

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 00:03

Jitske schreef:
Ik vermoed dat de rijbroek geen optie is vanwege de 'bobbel'. Dan is een legging natuurlijk helemaaaal geen optie :=

Wat vind je van jophur-rijbroeken? Ook wel strak, maar dan anders. Meer broekachtig..

hmm ik draag ook gewoon rijbroeken... en ehm... bobbel? dan zou er een sok in de weg moeten zitten gnagna

tuurlijk tekent het wat meer dan bij een jodphur, maar komop.. zouden die wielrenners dan aan de schotste kilt moeten??

Neo2378

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 07:43

Ik rij in een heren rijbroek met bandplooi van Harry Horse. :D
Misschien ook een optie. :)*
Als je een rijbroek in een donkere kleur neemt (bv.zwart,donker blauw),dan kan de "bobbel" ook misschien minder opvallen...

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:36

Ach mij maakt het niet uit hoor. Als je het al kunt zien, mannen hebben daar gewoon wat zitten. Heel natuurlijk.
Ik ga mn borsten toch ook niet verbergen?

Neo2378

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:40

Jitske schreef:
Ach mij maakt het niet uit hoor. Als je het al kunt zien, mannen hebben daar gewoon wat zitten. Heel natuurlijk.
Ik ga mn borsten toch ook niet verbergen?

Dat is waar!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:51

Genoeg dames die rustig in strakke topjes rijden in de zomer, moeten die dan ook maar slobber hoge t-shirts aan? :D

Nee, snap toch echt niet waarom er telkens zo'n probleem van gemaakt word (en vooral door de heren zelf), er zijn toch prima heren rijbroeken te koop? En tja de een staat het beter als de ander off course, maar dan heb ik het meer over je eigen figuur, geslacht heeft er niks mee te maken.

Gewoon een rijbroek aan trekken of zo'n jodpher broek of desnoods zo'n western rij spijkberbroek. ;)

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:41

Neo2378 schreef:
Ik rij in een heren rijbroek met bandplooi van Harry Horse. :D
Misschien ook een optie. :)*
Als je een rijbroek in een donkere kleur neemt (bv.zwart,donker blauw),dan kan de "bobbel" ook misschien minder opvallen...

jah dat is wel waar... als je er dan toch 'bang' voor ben, is id. een zwarte of iig een donkergekleurde een goede optie..

en jah ook ik ben daarom jaren terug begonnen met een zwarte rijbroek, nu maak ik me er totaal niet meer druk om.. (je word wat ouder en zo) .. lol

mimi123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 22:41

Ik weet niet wat voor ''bobbels'' jullie mannen/vriendjes hebben maar bij die van mij zie je het niet hoor ( heeft rijbroek met bandplooi)

Wonto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:07

Ik zweer bij een jodphur. Zit lekker en ziet er heel normaal uit. Krijg regelmatig op stal te horen of ik niet mn rijbroek nog moet aandoen.

Moet wel zeggen dat ik net een nieuwe broek heb gekocht van Pikeur (geen bandplooi, aan bovenkant soort van jeans model) met chaps, is voor het lessen wel fijner, maar dat is echt persoonlijk. Tja en wat betreft de bobbel...goed ondergoed doet ook veel.

Riezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 00:26

Wonto schreef:
Ik zweer bij een jodphur. Zit lekker en ziet er heel normaal uit. Krijg regelmatig op stal te horen of ik niet mn rijbroek nog moet aandoen.

Moet wel zeggen dat ik net een nieuwe broek heb gekocht van Pikeur (geen bandplooi, aan bovenkant soort van jeans model) met chaps, is voor het lessen wel fijner, maar dat is echt persoonlijk. Tja en wat betreft de bobbel...goed ondergoed doet ook veel.

helemaal waar.. een strakke boxer kan wonderen doen

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 16:23

Wonto schreef:
Tja en wat betreft de bobbel...goed ondergoed doet ook veel.

OMG ik zit echt te slapen! Ik las dus echt "geen ondergoed doet ook veel". Ik schrok al, maar het viel gelukkig mee :')

Wonto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:18

Citaat:
OMG ik zit echt te slapen! Ik las dus echt "geen ondergoed doet ook veel". Ik schrok al, maar het viel gelukkig mee

Nou ik moet zeggen dat ik best veel dingen heb geprobeerd.. maar zonder ondergoed lijkt me echt niet comfortabel als man.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:25

Ik vind zonder ondergoed rondlopen überhaupt niet comfortabel, maar hee, ieder z'n ding he ;)

Neo2378

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:44

Jitske schreef:
Ik vind zonder ondergoed rondlopen überhaupt niet comfortabel, maar hee, ieder z'n ding he ;)

_O- _O-