Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sharon89 schreef:Angela; hij staat overdag in de wei met andere paarden. Met een groep ruinen. Savonds om 7 uur komt ie binnen.
Wat bedoel je met dat ik zei dat het geen werk is?
Ik merk nu al aan me paardje dat ie een dikkere vacht begint aan te maken, hij heeft ook steeds een koud neusje. Daarom bedoelde ik dat ik hem dan een regen deken op doe, 0 gram idd.

Silence schreef:Dan moet je wel weten of je paard rilt omdat hij het koud heeft, de meeste paarden rillen juist om zich warm te houden en dat gooi je met een deken helemaal door de war.

nikilover schreef:Silence schreef:Dan moet je wel weten of je paard rilt omdat hij het koud heeft, de meeste paarden rillen juist om zich warm te houden en dat gooi je met een deken helemaal door de war.
Mijn warmbloedje stond echt te rillen omdat hij het vreselijk koud had
Edit: Heeft ook een dun vachtje, en kan zichzelf bijna niet warm houden met erg slecht weer
nikilover schreef:Silence schreef:Dan moet je wel weten of je paard rilt omdat hij het koud heeft, de meeste paarden rillen juist om zich warm te houden en dat gooi je met een deken helemaal door de war.
Mijn warmbloedje stond echt te rillen omdat hij het vreselijk koud had
Edit: Heeft ook een dun vachtje, en kan zichzelf bijna niet warm houden met erg slecht weer