Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bobgalop schreef:Weten jullie misschien of de jas nog goed ademt nadat je er zo´n spray opgespoten hebt? Ik wil misschien mijn jas ermee inspuiten, maar heb geen zin om me vervolgens kapot te zweten. Anders misschien toch maar een goede jas kopen. Met Gore Tex ofzo.
Pas_de_Deux schreef:bobgalop schreef:Weten jullie misschien of de jas nog goed ademt nadat je er zo´n spray opgespoten hebt? Ik wil misschien mijn jas ermee inspuiten, maar heb geen zin om me vervolgens kapot te zweten. Anders misschien toch maar een goede jas kopen. Met Gore Tex ofzo.
Je hebt van Bucas een spray die je ook voor je deken kunt gebruiken en de ademendheid niet beinvloedt.
Hier heb je nu 10% korting als je de code 12309 invult bij je bestelling: http://ruitershoppasdedeux.nl/index.php ... 86&lang=NL

bobgalop schreef:Hmm... ik weet niet. Dekenspray op een jas gebruiken? Ik denk dat ik toch maar een nieuwe jas ga kopen
Bedankt voor de tips!
. Deze jas kostte ook al 150 euro...dat ga ik echt niet ieder jaar uitgeven!
bobgalop schreef:Haha mirim, ik zei ook niet dat ik jou verplichtte om een nieuwe jas te kopen. Maar zelf ben ik gewoon wel aan een nieuwe toe