het lag helemaal open toen ben ik het gaan schoonmaken samen met een van de moeders die op de manege was. het is allemaal goed gegaan gelukkig maar ik weet nog steeds niet was het was??? weet iemand mischien wat er met de pony aan de hand was??? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het lag helemaal open toen ben ik het gaan schoonmaken samen met een van de moeders die op de manege was. het is allemaal goed gegaan gelukkig maar ik weet nog steeds niet was het was??? weet iemand mischien wat er met de pony aan de hand was??? 
verapony88 schreef:ik ken de pony wel heel goed zelfs dus ik snap het echt niet???
bleek een erg agressief ding te zijn.
maar dat wil ik helemaal niet omdat ik haar ondanks dit toch een super pony vindt! en met rijden is ze gewoon helemaal top!!!
Heb ook een keer een beet gehad in mijn bovenarm tijdens het aansingelen, paard had singelnijd maar dit was mij helaas niet verteld
Dus ineens HAP een hele blauwe arm
haffie83 schreef:verapony88 schreef:ik ken de pony wel heel goed zelfs dus ik snap het echt niet???
Beterschap wens ik je wat vervelend kan hard aankopen ik ben weleens in mijn bovenarm gebeten en wat deed dat zeer een gigantische blauwe plek.
pony is naderhand verkocht omdat die het vaker had gedaan zelfs bij iemand in zijn kaakbleek een erg agressief ding te zijn.