Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij hoeft 1 van zijn benen maar een fractie te laten staan of amper optillen en dan hoort het al een onvoldoende te zijn. Net als dat de keertwending te groot of teveel zijwaarts wordt gestapt.. 

Relaxed schreef:Ach ja, zo heb ik is bij 1 jury 2e en bij de ander laatste gestaan met 20 pnt verschil.. oliebol happens en als je er niet tegen kan moet je niet dressuren..
Wat wil je hier nu verder mee bereiken?
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Ach ja, zo heb ik is bij 1 jury 2e en bij de ander laatste gestaan met 20 pnt verschil.. oliebol happens en als je er niet tegen kan moet je niet dressuren..
Wat wil je hier nu verder mee bereiken?
Het kan zelfs in de Z op de Nederlandse.
Tussen 2 jury's zaten 30 punten verschil.
Vriendinnetje was niet zo heel blij kan ik je vertellen.
talented schreef:daantjuhhh schreef:Het kan zelfs in de Z op de Nederlandse.
Tussen 2 jury's zaten 30 punten verschil.
Vriendinnetje was niet zo heel blij kan ik je vertellen.
Of ze kan juist wel blij zijn dat één jury 30 punten te hoog zat?!
Ruiters geven vrijwel altijd de jury die het laagst zat het verwijt dat er niet goed gejureerd is. De kans is ook aanwezig dat de jury die hoger zat met de punten de proef overgewaardeerd heeft en dit wordt dan vrijwel nooit door de ruiters toegegeven.
xTweetyx schreef:ja ik wilde de jury ook zoeken, want ik vond de 1e jury, heb ik 5 keer een 4 gehad, en bij de andere jury geen enkele keer,
ook vond ik de keertwendingen gewoon netjes,
alleen de jury was al weg.....
gummie schreef:xTweetyx schreef:ja ik wilde de jury ook zoeken, want ik vond de 1e jury, heb ik 5 keer een 4 gehad, en bij de andere jury geen enkele keer,
ook vond ik de keertwendingen gewoon netjes,
alleen de jury was al weg.....
dat vind ik nou echt niet correct: dat juryleden al weg zijn zodat je ze geen vragen meer kunt stellen. Ze behoren aanwezig te zijn! en verder is een verschil tussen het cijfer 4 en het cijfer 7 onacceptabel, ongeacht op welke plaats een jury zit en of ze een verschil in opvatting hebben over een oefening.
Ik ga dus niet meer voor nop zitten wachten
gummie schreef:alleen de jury was al weg.....
Citaat:dat vind ik nou echt niet correct: dat juryleden al weg zijn zodat je ze geen vragen meer kunt stellen. Ze behoren aanwezig te zijn! en verder is een verschil tussen het cijfer 4 en het cijfer 7 onacceptabel, ongeacht op welke plaats een jury zit en of ze een verschil in opvatting hebben over een oefening.
Relaxed schreef:Allemaal leuk en aardig, 1e jaar dat ik jureerde bleef ik braaf wachten, maar er is nog nooit iemand bij me geweest in al die jaren..Ik ga dus niet meer voor nop zitten wachten
Sterker nog: ben wel eens teruggelopen toen ik ver achter me iemand iets hoorde opmerken over de jurering... Al die tijd niemand naar me toe gekomen, ga ik richting huis, vang ik commentaar op. Heb toen uitgebreid met die persoon gesproken en geloof het of niet: het was zelfs nuttig! kleinvosje schreef:gummie schreef:alleen de jury was al weg.....Citaat:dat vind ik nou echt niet correct: dat juryleden al weg zijn zodat je ze geen vragen meer kunt stellen. Ze behoren aanwezig te zijn! en verder is een verschil tussen het cijfer 4 en het cijfer 7 onacceptabel, ongeacht op welke plaats een jury zit en of ze een verschil in opvatting hebben over een oefening.
De jury hoeft maar 30 minuten tot na de laatste start te blijven he, als jij daarna gaat zoeken, is het niet zo raar dat je ze niet kunt vinden...
Maar gezien het vele commentaar en het onbegrip soms over juryrapporten zou het wenselijk zijn als juryleden lang genoeg blijven om ruiters en amazones te woord te staan. Daar staat dan tegenover dat amazones en ruiters die kans op een positieve manier zouden moeten aanpakken. Het mes snijdt aan twee kanten. Aan eindeloze discussies heb je niets op een wedstrijdterrein. Aan uitleg wel.