Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dat mijn paarden dat fijn vinden.juul_hellion schreef:nou mijn paarden hebben iedere zondag 'rust'
maar het probleem is ik heb een vriendin die wil haar paard vaker rust geven.
maar dan wil ik gewoon met haar gaan rijden en dingen doen
en dan is zij nouja zegmaar betweterig. en flipt ze helemaal dat ik mn paard dan ook met rust moet laten.
maar ik kan niet tegen haar intimiderende woorden.
dus dan staat mijn paard wel vaak stil ? maar 1 á 2 dagen is wel goed.

)
MelisXFeikje schreef:hangt er van af hoe hij zich voelt. ik heb wat een zorgenkindje. als hij zich wat slomer of zwakker gedraagd dan laat ik hem staan. maar soms voelt ie zich helemaal fit en dan rijd ik ook rustig elke dag. ik probeer zo ie zo 2 x in de week rust te geven . maar zoals nu, geef ik hem een week rust. kan hij heerlijk grazen
carlijn22 schreef:MelisXFeikje schreef:hangt er van af hoe hij zich voelt. ik heb wat een zorgenkindje. als hij zich wat slomer of zwakker gedraagd dan laat ik hem staan. maar soms voelt ie zich helemaal fit en dan rijd ik ook rustig elke dag. ik probeer zo ie zo 2 x in de week rust te geven . maar zoals nu, geef ik hem een week rust. kan hij heerlijk grazen
ik geef ze ook weleens, heel af en toe, een weekje rust, alleen Rafal moet ik de eerste dag soms wel 2 uur longeren (met 5 minuten rust, voor mezelf), want hij is een keer over het hek van de bak gesprongen, mij erafgeworpen, en het bos in geracet. aangezien ik een paard ben verloren die aangereden is toen hij blind de weg overstak, wilde ik dat echt voorkomen.

Vraag me niet waarom x3