Op zoek naar de laarzen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikee43

Op zoek naar de laarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:08

:wave:
Ik zit al een beetje te zoeken op internet want ik ben op zoek nar syntetische/leren laarzen.
Liefst niet zo duur.. Namelijk mijn dure laarzen zijn gestolen dus ben weer opzoek ik kan namelijk niet zonder.
Dus als jullie even een leuke laars zien (met rits ofzo). Zie ik die graag hier in het topic!
Of als je zelf een vraag heb :+

Barst los, ik ga achterover zitten in me stoeltje :=

evers96

Re: Op zoek naar de laarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:22

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:25

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:30

Maaikee43 schreef:
evers96 schreef:
bij divoza zag ik dat ze een aantal leren laarzen met een leuk prijskaartje hadden.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html

die eerste zijn wel leuk en prijs valt zeker mee :)) Maar goed dan heb je kwaliteit denk ik?

Ik heb de Mondoni laarzen vorig jaar gekregen, zonder veter in het bruin. Ik vind ze helemaal niks :P Binnenkant van de kuit is na drie keer rijden al helemaal verkleurd.
Ze zitten ook niet echt fijn en ik vind dat ze heel erg zweten. (kan ook aan mij liggen)
Ga binnenkort weer over op aangemeten laarzen. Denk de Petrie. Maar deze zijn wel iets prijziger.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:31

welke maat heb je Maaike? ik heb nog wel een paar plastic laarzen staan :')

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:33

Hmmm.. is er dan ook een mogelijk heid om ze uit te proberen? Ik ben noodzakelijk opzoek. (aangezien ze gestolen zijn!)

Renee, ik heb maat 38 of als het groot valt echt een 37. Maar heb echt hele dunne pootjes.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:33

lifaya schreef:
welke maat heb je Maaike? ik heb nog wel een paar plastic laarzen staan :')

Daar kan ik niet mee rijden _O- Daar heb ik hier ook echt heeeel veel van staan :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:36

hahaha :P ja ik kan er ook niet mee rijden, zijn veeeeel te hoog voor mij (heb een onderbeenmaat van 39cm :') ) enkel mijn broertje gebruikt ze, maar dan een ander paar. ik heb een paar van maat 37 :')

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:38

Ik heb de mondoni's in het bruin met veter en heb er al 2jaar heel veel plezier van! Ze zitten niet zo lekker als de ariat's die ik ook heb maar ik kan er prima mee trainen! Er is nu een stiksel los gelaten en de binnenkant van de kuit is inderdaad wat verkleurd maar voor die prijs is dat ook niet zo gek ;)

Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Hier een foto in actie ;) : http://img8.imageshack.us/img8/8760/rijlaarzen.jpg

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:40

lifaya schreef:
hahaha :P ja ik kan er ook niet mee rijden, zijn veeeeel te hoog voor mij (heb een onderbeenmaat van 39cm :') ) enkel mijn broertje gebruikt ze, maar dan een ander paar. ik heb een paar van maat 37 :')

Haha, nou ik heb niet zo lange benen denk ik? :') En hele dunne pootjes dan dan raad je het al komen ze tot over mijn knieeen en 30 cm te breed :') Nou dan lijk ik net zo penny die voor het eerst gaat rijden :))

Krijg binnekort een bijrijdpaardje dus heb ze weer nodig :P

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:41

Capriootje schreef:
Ik heb de mondoni's in het bruin met veter en heb er al 2jaar heel veel plezier van! Ze zitten niet zo lekker als de ariat's die ik ook heb maar ik kan er prima mee trainen! Er is nu een stiksel los gelaten en de binnenkant van de kuit is inderdaad wat verkleurd maar voor die prijs is dat ook niet zo gek ;)

Ik vind ze wel mooi! Maar ik gebruik echt alleen maar voor het trainen, en afentoe een wedstrijdje denk ik..

Ze zijn er wel leuk uit. Maar ik een super dunne pootjes, zal dat dan passen?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:44

Ik heb de mondoni Field in het zwart met veter en rits.

Bij ervaringen van de mondoni laarzen moet je bij dit topic kijken: [RUI] Divoza leren rijlaarzen
Er staan ook over andere modellen in maar voornamelijk deze

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:46

Maaikee43 schreef:
Capriootje schreef:

Ik vind ze wel mooi! Maar ik gebruik echt alleen maar voor het trainen, en afentoe een wedstrijdje denk ik..

Ze zijn er wel leuk uit. Maar ik een super dunne pootjes, zal dat dan passen?

Ze hebben verschillende voet en kuitmaten! Ik heb 38-medium maar je kan dus ook small als kuitmaat nemen ;)
Kan je divoza even bellen of ze ze op voorraad hebben of bestellen via de site.
Ik gebruik ze ook voor het trainen en daar zijn ze echt prima voor! :)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:48

Oke thanks! Dan ga ik van de wek Divoza bellen :)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:50

Janine001 schreef:
Ik heb de mondoni Field in het zwart met veter en rits.

Bij ervaringen van de mondoni laarzen moet je bij dit topic kijken: [RUI] Divoza leren rijlaarzen
Er staan ook over andere modellen in maar voornamelijk deze

Dankje! :))

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:51

mijn bijna nieuwe petries staan te koop

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:51

Ik heb leren laarzen van Mountain Horse, niet die hele grove, maar een veel luxere uitvoering, die er gewoon netjes uitziet. Ik heb ook hele smalle kuiten en deze laars zit als gegoten bij mijn kuiten, zit ook nog elastiek in, dus mochten je kuiten nog iets groeien, dan heb je niet perse meteen nieuwe laarzen nodig. Ik kan niet echt een linkje vinden, maar kan wel een foto van dat ik ze aan heb opzoeken als je wilt?

Oja, de laarzen kostten mij toen 200 euro, maar de laars is nog steeds hetzelfde als toen ik hem kocht, niet verkleurd of dat er snel iets loslaat. Natuurlijk zie je wel dat ze gedragen zijn, maar verder is de kwaliteit gewoon goed. :)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 10:54

o0eefje0o schreef:
mijn bijna nieuwe petries staan te koop

maat, kuitmaat? :')

SjakieXX schreef:
Ik heb leren laarzen van Mountain Horse, niet die hele grove, maar een veel luxere uitvoering, die er gewoon netjes uitziet. Ik heb ook hele smalle kuiten en deze laars zit als gegoten bij mijn kuiten, zit ook nog elastiek in, dus mochten je kuiten nog iets groeien, dan heb je niet perse meteen nieuwe laarzen nodig. Ik kan niet echt een linkje vinden, maar kan wel een foto van dat ik ze aan heb opzoeken als je wilt?

Oja, de laarzen kostten mij toen 200 euro, maar de laars is nog steeds hetzelfde als toen ik hem kocht, niet verkleurd of dat er snel iets loslaat. Natuurlijk zie je wel dat ze gedragen zijn, maar verder is de kwaliteit gewoon goed. :)

Ja als je foto kan opzoeken graag! :) Das wel fijn als ze mee 'uitrekken'

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:58

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:37

Misschien lipica's? Worden op maat gemaakt vanaf ik dacht 200 euro je kan ook andere dingen nemen zoals krokoleer jackt kap , hak of hiel in lak bijv of baroks neusje piping verkleinde jachtkap etc etc al kost dat wel natuurlijk meer

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:40

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 10:18

Mountain horse zijn mooie laarzen, alleen mijn ervaring is dat de ritsen zo slecht zijn van deze laarzen! Ik moet mijn ritsen voor de 3e keer gaan vervangen (of opzoek naar een ander paar laarzen)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 18:11

lovey_ou schreef:
Misschien lipica's? Worden op maat gemaakt vanaf ik dacht 200 euro je kan ook andere dingen nemen zoals krokoleer jackt kap , hak of hiel in lak bijv of baroks neusje piping verkleinde jachtkap etc etc al kost dat wel natuurlijk meer

Ik pas die van de kindermaten nog steeds dus denk dat ik geen volwassenen laars neem omdat ik korte pootjes heb en echt heel smal.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 18:12

Clauwtje schreef:
Mountain horse zijn mooie laarzen, alleen mijn ervaring is dat de ritsen zo slecht zijn van deze laarzen! Ik moet mijn ritsen voor de 3e keer gaan vervangen (of opzoek naar een ander paar laarzen)

Ik heb gehoord dat je die de hele dag aan kan en ook mee kan uitmesten? Ik ben juisten op zoek naar laarzen waar het trainen

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:17