Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ben alleen maar oude topics tegen gekomen over het gebruik van een headset/oortje/instructiesetje tijdens het losrijden op wedstrijden. Zelf vind ik het heel fijn om mijn leerlingen tijdens het losrijden op wedstrijd nog wat te kunnen coachen. Echter heb ik een gruwelijke hekel aan blerende instructeurs door de losrijbaan en dit doe ik dus zelf ook niet. Nu ben ik benieuwd wie er hier dmv een oortje loswerkt en hoe dit bevalt. Het lijkt me namelijk dat zo'n oortje makkelijk uitvalt tijdens het rijden, maar ook vraag ik me af of je wel goed te verstaan bent door het oortje. Tevens ben ik benieuwd welke merken/types jullie gebruiken en hoe dit bevalt.

. Weet je welke headset jullie gebruiken?
) , terwijl mijn paard niet stil wil staan en ook op dat moment door niemand vast gehouden wil worden omdat hij denkt dat ze weer heel eng komen vliegensprayen.. dus in die situatie moet ik 1 hand van het stuur loslaten om dat los te frutselen. Heb ik eindelijk alles los inclusief de clipjes van de draad, en uit mijn jaszak, dan moet ik het nog proberen af te geven vanaf 'dribbeltje en stampertje' zijn rug dus ben ik bang dat ik het per ongeluk laat vallen. Dus dat doorbreekt de concentratie.