Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Kleine C met papieren max. 750 en zonder papieren 250-400. Sorry, fokkers.
Valencia2002 schreef:Mensen kunnen vragen wat ze willen. Ben benieuwd wie hun veulens nu nog voor zoveel geld verkopen (uitzonderingen nagelaten). Papieren of niet.
Kleine C met papieren max. 750 en zonder papieren 250-400. Sorry, fokkers.
En dan vind de prijzen nog riant.. De paardenmarkt ligt gewoon op zen gat. En voor een 'gewoon' veulen zonder papieren betaal je echt niet veel ken ik je uit ervaring vertellen
Rianneke schreef:Het ligt er gewoon puur aan wat voor kwaliteit het dier heeft en wat voor papier er bij zit en wat de verwachtingen van zo'n diertje zijn... Dat maakt de prijs!Citaat:Kleine C met papieren max. 750 en zonder papieren 250-400. Sorry, fokkers.
Hier ga ik wel in mee hoor! Maar waarom sorry fokkers? Zonder papieren fokken vind ik niet echt geweldig en daar zijn de prijzen dan ook naar...
) Koetjesreep schreef:Dat is afhankelijk van heel veel factoren. Als je specifiek op zoek bent naar een bepaald veulen (ras, papier, fokker, etc.) is de prijs veel makkelijker te schatten. Al vind ik prijs wel veel minder belangrijk bij het zoeken naar een veulen.