Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paard ziet jou als he ik moet werken dat wil ik niet.
lorus schreef:Mijn excusrs mijn foon werkt niet mee..
Ik ben er dus afgevallen. en ik krijg het hevoel dat mijn paard me gewoon niet mag. hij laat zoch bij een ander pakken niet bij mij. en ieder ander kan hem prima rijden..
ik geef duidelijk mijn grenzen aan maar hij bulderd er gewoon doorheen.
Wat moet ik hier nou mee? ik vind hem zo niet meer zo geweldig meer.. En ik wil zo graag dat het goed komt.. ik geef hem niet op..
Aan jou de keus of je wilt knokken ervoor of niet.
) lorus schreef:Ik meen mijn grenzen. maar hoe hard ik die ook laat zien (ik heb eenmaal bijna zijn bek kapot getrokken met de pessoa om te remmen loopt hij gewoon doorheen).
Hij is nu negen.
Nogmaals in de bak doet hij t perfect. Maar zodra hij op buitenrit een lang pad tegenkomt is hij niet te houden.
ik heb al eens geprobeert hem gewoon te laten gaan en aansporen tot ie niet meer kon. toen heb ik een dikhalf uur rondgecrosst maar hij vond het alleen maar mooi.
Ik haal hem dagelijks uit zijn weide. drie keer weeks rijden. een keer weeks wandelen. en twee keer weeks alleen poetsen. de andere dag alleen voor een appel.
Somebitch schreef:Waarom zeg je in je openingspost dan dat hij in de bak ook gaat maar je hem dan op de volte zet?
Zorg eerst dat hij helemaal NIET gaat in de bak.Enneuh past je zadel wel?