mijn chaps zijn vies met zand met haren enzo en ze stinken ook een beetje dus mijn vraag: hoe krijg ik mijn chaps schoon. ik dacht er aan om ze in de wasmachine te doen? maar ik weet niet of dat kan?
Laatst bijgewerkt door Martine op 30-07-11 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Vetgedrukte tekst verwijderd
gewone stoffen chaps kunnen in de wasmachine, 30*C is meestal wel genoeg wel even met een paardenborstel het zand en de haren er een beetje afborstelen, anders krijg je boze ouders
Tuurlijk wel.. Ze trekken ook vieze dekjes. Als je de haren en het zand er maar grotendeels af hebt gehaald kan het best hoor. En indd apart wassen anders geeft het af.
eerst de haren en het zand er een beetje af poetsen, dan in de wasmachine gooien op 30 graden. Dat heb ik ook gedaan en ze zijn nu weer heel mooi schoon
meisje1987
Geplaatst: 02-08-11 22:33
mijn chaps gooi ik ook gewoon in de wasmachine, geen probleem. Als ze heel erg vies zijn, kun je ze natuurlijk altijd in een sopje met water doen en daarna bijvoorbeeld in de wasmachine (is toch beter voor je wasmachine..)
manonsidney
Geplaatst: 03-08-11 20:25
Heb al zo'n 2 jaar chaps, altijd gewassen op 30 graden. Wel zoals gezegt eerst even schoon borstelen! En die van mij zien er nog steeds goed uit.
Moony_Lover
Geplaatst: 03-08-11 22:53
ik doe mijn stoffen chaps gewoon altijd in de wasbak. die dient zegmaar als badje en schrobben maar. weet je zeker dat er niets mee gebeurt em ze niet gaan afgeven
Heb je leren of kunststoffen chaps, want mijn leren maak ik altijd schoon met een vochtig doekje, maar als je stoffen hebt, zit er toch een wasvoorschrift in?
T_smurf
Geplaatst: 12-08-11 14:09
ik zou ze gewoon in de wasmachine doen, niet te warm wassen natuurlijk
Je kan ze ook gewoon in een bak laten weken (warm water in doen + wasmiddel) en dan volgende dag uitspoelen en te drogen hangen. Doe ik altijd met nieuwe kleren en dingen die niet in de was machine kunnen maar wel schoon moeten