Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Dus dat is nogal een verschil

criollolover schreef:ik heb direct ff gekeken, ik sta nu B met 10 terwijl ik nu L met 4 winstpunten heb! ze zijn daar echt zo traag als een slak
Als je het realistisch bekijkt dan heeft het bijwerken van de standen echt veel minder prioriteit dan startkaarten aanmaken bijv. Als de KNHS te traag is met je stratkaart opsturen dan wordt daar weer op gezeurd.
Dressuurgek schreef:Waarom maken jullie je druk om het bijwerken van de standenAls je het realistisch bekijkt dan heeft het bijwerken van de standen echt veel minder prioriteit dan startkaarten aanmaken bijv. Als de KNHS te traag is met je stratkaart opsturen dan wordt daar weer op gezeurd.
Wat is dan belangrijker; je sportstand bijgewerkt terwijl je zelf waarschijnlijk heel goed weet wat je stand is, of dat je klacht/startkaart aanvraag/lidmaatschap wijziging etc wordt opgepakt? Lijkt mij het laatste. Verder denk ik gewoon dat er een stagiair 1x in de maand al die wp aan het inkloppen is, dat gaat echt geen 'dure' medewerker doen dus duurt t gewoon langer...
Sorry, ik kan mij er echt niet druk om maken dat de stand niet klopt, ik weet zelf heel goed wat mijn stand is, daar heb ik de KNHS niet voor nodig.
wel makkelijk
)
Princesspres schreef:Dressuurgek schreef:Waarom maken jullie je druk om het bijwerken van de standenAls je het realistisch bekijkt dan heeft het bijwerken van de standen echt veel minder prioriteit dan startkaarten aanmaken bijv. Als de KNHS te traag is met je stratkaart opsturen dan wordt daar weer op gezeurd.
Wat is dan belangrijker; je sportstand bijgewerkt terwijl je zelf waarschijnlijk heel goed weet wat je stand is, of dat je klacht/startkaart aanvraag/lidmaatschap wijziging etc wordt opgepakt? Lijkt mij het laatste. Verder denk ik gewoon dat er een stagiair 1x in de maand al die wp aan het inkloppen is, dat gaat echt geen 'dure' medewerker doen dus duurt t gewoon langer...
Sorry, ik kan mij er echt niet druk om maken dat de stand niet klopt, ik weet zelf heel goed wat mijn stand is, daar heb ik de KNHS niet voor nodig.
lijkt mij netjes dat alles gewoon op rolletjes loopt en ik niet hoef te kiezen tussen welke service ik wil.
heb daar overigens ook geen vraag van het knhs over gekregen :'wilt u liever uw standen optijd of uw startkaart' wat een onzin
Dressuurgek schreef:Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen
doom schreef:Dressuurgek schreef:Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen
Maakt mij verder helemaal niet uit hoor.. maar even ter info![]()
Verenigingen moeten dat binnen 2 dagen op de post doen ( zelf secretariaat)
Dus daar zal het niet aan liggen denk ik.