Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiniLoe schreef:Dus jullie beweren dat ik een pony die normaal onder een twee of driehonderdgrams regendeken staat buiten, bij op stal zetten zijn deken gewoon moet aftrekken? Lijkt me niet bevoordelijk
Pally schreef:Ik wissel wel. Op stal een staldeken en buiten een regendeken.
Maar of het echt nodig is weet ik niet, ik vind het iig fijner.
ikke schreef:MiniLoe schreef:Dus jullie beweren dat ik een pony die normaal onder een twee of driehonderdgrams regendeken staat buiten, bij op stal zetten zijn deken gewoon moet aftrekken? Lijkt me niet bevoordelijk
een 300gr deken heeft al geen toegevoegde waarde!
En ja, als ie onder een 100gr deken staat, kun je dat 's nachts gewoon afdoen; mits je een fatsoenlijke, tochtvrije stal hebt.Pally schreef:Ik wissel wel. Op stal een staldeken en buiten een regendeken.
Maar of het echt nodig is weet ik niet, ik vind het iig fijner.
Het zou beter zijn om het belang van je paard boven je eigen beleving te stellen!.
De "comforttemperatuur" van een paard ligt bij 5 - 15 °C; bij de mens is dat 15 - 25°C! Het is dus niet zo verstandig je eigen temperatuurbeleving op je paard te projecteren!
Pally schreef:Het belang van mijn paard gaat ook echt wel boven mijn belang. Jij kent mijn paard niet en je kan er dus ook niet over oordelen.
Mijn paard heeft snel last van zijn spieren en is dus een deken nodig.
MiniLoe schreef:Pally schreef:Het belang van mijn paard gaat ook echt wel boven mijn belang. Jij kent mijn paard niet en je kan er dus ook niet over oordelen.
Mijn paard heeft snel last van zijn spieren en is dus een deken nodig.
Preccies en mn vraag was ook niet of mn pony wel of geen deken op moet maar of een staldeken andere en of betere functie op stal heeft dan een regendek
Jammer dat er direct weer mensen zijn die dit aangrijpen om weer de discussie over wel of geen dek te beginnen, wat dus ook niet mn vraag was
MiniLoe schreef:Dus jullie beweren dat ik een pony die normaal onder een twee of driehonderdgrams regendeken staat buiten, bij op stal zetten zijn deken gewoon moet aftrekken? Lijkt me niet bevoordelijk