geen opmerkingen op coupon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liindsey1

geen opmerkingen op coupon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 10:22

ik had gisteren wedstrijd en heb echt goed gereden voor mijn gevoel
nou had ik een coupon en daar stond niks bij geschreven,
ik was redelijk op tijd met mn coupon op te halen en zag dat er bij niemand iets was bij geschreven.
ik had zelfs een 3 waar niks bij stond, beetje zonde van mijn inschrijfgeld vind ik!
gebeurt dit vaker, of is dit normaal ofzo?

buukske

Re: geen opmerkingen op coupon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:31

Dit overkomt ons ook wel is.
Afgelopen zaterdag ook 2 coupons terug gehad, op de ene stond fijn van alles geschreven, op de andere stond alleen bij E B door een S van hand veranderen : Zo moet het!

Ik vind het dus ook erg jammer als je zo goed als lege coupons terug krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:32

Zwaktebod van een jury vind ik dat, geen commentaar geven.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:37

Zou niet moeten mogen vind ik persoonlijk.
Wat was de uitleg van de jury waarom dit niet gebeurd was?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:39

Volgens mij mag dit ook niet meer. Ken hier in de buurt ook een jury die dat wel deed. Maar die kreeg daar wel commentaar op van de KNHS.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:39

Ik geef bij vrijwel ieder onderdeel commentaar, maar afgelopen weekend kon dat bij 1 combinatie ook niet. Zij had een blanco coupon en we konden er met de beste wil van de wereld niet meer dan 1 regel commentaar bij kwijt. Hoe doen andere juryleden dat bij blanco coupons als er geen wit protocol achter zit?

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 10:51

jury schreef:
Zou niet moeten mogen vind ik persoonlijk.
Wat was de uitleg van de jury waarom dit niet gebeurd was?

de jury was al weg voordat ik mn coupon kreeg
ben wel naar secretariaat van de wedstrijd gegaan maar die konden er ook niks aan doen!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:53

Ik snap werkelijk niet hoe het kan dat je geen commentaar kunt hebben......dan zouden alle cijfers tienen moeten zijn en dan nóg zou er bij mij iets bijstaan!

Jammer dat dit gebeurt, je zou een kopietje naar de KNHS kunnen sturen maar of ze er wat mee doen??

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 10:54

daffodil schreef:
Ik snap werkelijk niet hoe het kan dat je geen commentaar kunt hebben......dan zouden alle cijfers tienen moeten zijn en dan nóg zou er bij mij iets bijstaan!

Jammer dat dit gebeurt, je zou een kopietje naar de KNHS kunnen sturen maar of ze er wat mee doen??

ja dat zei ik ook al van ja als ik nou alleenn maar 10en had gehad had ik het geloofd,
maar er staat zelfs een 3 bij, nou weet ik uiteindelijk wel wat mn fout was, maar ik heb liever gewoon het commentaar van de jury erbij, zeker omdat ik maar 184 punten had, dus dat is nogal een 6jes coupon, zou wel willen weten wat ik dan allemaal moet verbeteren

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:56

Zelfs bij een tien zet ik commentaar......

Kijk bij die drie kun je het wel gokken, daar zal iets echt fout gegaan zijn maar bij al die zessen hoort iets te staan waarom het geen hoger punt is. Maar ik zet ook gerust bij een zeven of acht nog iets, want het is toch nog geen tien?

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:56

Komt helaas vaker voor,
Ik vind dat de jury commentaar moet geven voor elke onvoldoende.

Sommige jury's geven ook nog verbeterpunten bij 6'en, dat vind ik dan extra fijn maar hoeft niet persé..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:57

Nienke96 schreef:
Komt helaas vaker voor,
Ik vind dat de jury commentaar moet geven voor elke onvoldoende.

Sommige jury's geven ook nog verbeterpunten bij 6'en, dat vind ik dan extra fijn maar hoeft niet persé..

Dat is wel wat op de jurycursus aangegeven wordt, juist bij die 6!

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:00

Hoort een jury eigenlijk niet nog een tijdje (weet niet precies hoelang) na de prijs- en couponuitreiking aanwezig te zijn voor eventuele vragen?

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 11:01

ik heb eigenlijk geen idee, maar volgensmij was ze al weg, want de jurytafel was al helemaal leeg!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:02

Normaal gesproken wel maar ik doe dat ook niet altijd. Dat ligt ook een beetje aan hoe snel de prijsuitreiking gehouden wordt....

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 11:04

ja de prijsuitreiking liep nogal uit, half 4 waren de ringen klaar en half 5-5uur was de prijsuitreiking pas

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:12

De schuld hoeft niet meteen bij de jury te liggen, de schrijver schrijft nl :D
Ik heb het ook wel eens gehad. Een heel lief schrijvertje, maar kon het allemaal niet volgen en ik was al blij dat de punten correct op de coupon stonden. Ik heb geprobeerd om er zelf na de proef nog snel iets op te zetten, maar dan meld de volgende zich al weer en de planning was erg krap. Ik heb meteen aangegeven een andere schrijver te willen, maar die heb ik niet gekregen helaas. Het schrijvertje deed erg zijn best, maar kon het gewoon niet bijhouden en dan moet je roeien met de riemen die je hebt...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:14

liindsey1 schreef:
ja de prijsuitreiking liep nogal uit, half 4 waren de ringen klaar en half 5-5uur was de prijsuitreiking pas

Logisch dat een jury naar huis gaat, vergeet niet dat het zo goed als vrijwilligerswerk is en als je dan al een paar uur zit te jureren plus je reistijd, is er geen jury die nog een uur op de prijsuitreiking gaat zitten wachten en dat hoeft ook niet.

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 11:15

ja dat was ook mn probleemniet hé, mn probleem was mn coupon waar niks op stond:P

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:17

Bij een 3 of een 8 weet je zelf vaak wel wat er goed gaat of juist niet.
Maar juist de 5jes en 6jes zie ik graag commentaar bij.

Hier rij ik vaak bij een jurylid wat nooit commentaar opgschrijft. Daar ga ik altijd heen na de proef (ookal weet ik dat hij vaak zegt 'je rij lang genoeg, dus je weet wel wat je fout doe').

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:18

Beetje jammer. Ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik ben altijd erg blij als er uitgebreid commentaar opstaat, daar kun je wat mee. :j

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:20

Vervelend als er geen commentaar bij staat.
Helemaal bij een 5 of 6 is het vervelend. Vaak heb je zelf bij een 3 of 4 wel door wat er fout ging!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:25

Ik schrijf ook regelmatig, maar bij lang niet iedere 6 komt commentaar. Punt 1 omdat dat echt niet bij te houden is, dan zou ik steno moeten schrijven, maar ook omdat je moeilijk keer op keer op kunt schrijven 'redelijk netjes uitgevoerd, redelijk netjes afgewerkt'. Bij 5en en 4ren komt commentaar (vaak), bij 7ens en 8en al minder, bij een 9 komt er vaak iets bij van 'netjes gedaan' oid. En aan het einde vaak een algemene opmerking.

Maar 'mijn' jurylid laat me genoeg schrijven, ik doe zelfs van te voren al pleisters om mijn vingers heen en neem een speciale pen mee, want anders heb k de dag erna letterlijk blaren...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:28

daffodil schreef:

Zou eerder denken dat er bij alleen maar 6-en geen commentaar staat. Dan is het bot gezegd, niets bijzonders en valt er niets over te zeggen buiten dat het voldoet. Een 10 lijkt mij juist commentaar/compliment waard. Vond het b.v. erg leuk om bij een onderdeel waar ik een 9 voor kreeg te lezen dat het Zeer goed was en ik het vooral zo moest houden.

mamabird schreef:
De schuld hoeft niet meteen bij de jury te liggen, de schrijver schrijft nl :D
Ik heb het ook wel eens gehad. Een heel lief schrijvertje, maar kon het allemaal niet volgen en ik was al blij dat de punten correct op de coupon stonden. Ik heb geprobeerd om er zelf na de proef nog snel iets op te zetten, maar dan meld de volgende zich al weer en de planning was erg krap. Ik heb meteen aangegeven een andere schrijver te willen, maar die heb ik niet gekregen helaas. Het schrijvertje deed erg zijn best, maar kon het gewoon niet bijhouden en dan moet je roeien met de riemen die je hebt...

Gok dat dit zelden voorkomt. Dan heb je iemand getroffen die én niet snel schrijft én weinig begrijpt van de uitdrukkingen op de protocollen.
Ik schrijf niet bijzonder snel (anders dreigt het onleesbaar te worden) en heb nog maar een paar keer geschreven, toch kon ik een jury die veel commentaar gaf goed volgen.
Trouwens een leuke jury, ze verontschuldigde zich bijna toen ze een protocol had waar ze weinig kon zeggen. Vond ze niet leuk om te doen.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:35

Ik zou de schuld niet bij de jury leggen maar bij de schrijver ;)
De jury zal vast wel commentaar geven, maar misschien kan de schrijver niet volgen ? (wegens eerste keer schrijven ofzo..)
Ik heb ook regelmatig coupons terug gehad waar geen commentaar op stond, achja, ik maak me er tegenwoordig niet meer zo druk om :)
Ik ben nog maar 1 keer (onverwachts, was per toeval dat ik moest gaan schrijven bij een jury omdat ze een schrijver te kort hadden) wezen schrijven bij een jury, en dat was bij L1 of L2 geloof ik, en ja, op al die ruiter hun coupons stond geen commentaar, omdat ik dat gewoon niet kon volgen omdat de jury al die punten ook achter elkaar afrateld & die moet je dan ook nog steeds eens optellen die punten enz..
Hij gaf commentaar, ik was gewoon niet snel genoeg om die er nog even bij te schrijven.

Dus de schuld zal wel bij de schrijver liggen, en niet bij degene die jureert :j