Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Ik snap werkelijk niet hoe het kan dat je geen commentaar kunt hebben......dan zouden alle cijfers tienen moeten zijn en dan nóg zou er bij mij iets bijstaan!
Jammer dat dit gebeurt, je zou een kopietje naar de KNHS kunnen sturen maar of ze er wat mee doen??
liindsey1 schreef:ja de prijsuitreiking liep nogal uit, half 4 waren de ringen klaar en half 5-5uur was de prijsuitreiking pas
daffodil schreef:Ik snap werkelijk niet hoe het kan dat je geen commentaar kunt hebben......dan zouden alle cijfers tienen moeten zijn en dan nóg zou er bij mij iets bijstaan!
Jammer dat dit gebeurt, je zou een kopietje naar de KNHS kunnen sturen maar of ze er wat mee doen??
mamabird schreef:De schuld hoeft niet meteen bij de jury te liggen, de schrijver schrijft nl![]()
Ik heb het ook wel eens gehad. Een heel lief schrijvertje, maar kon het allemaal niet volgen en ik was al blij dat de punten correct op de coupon stonden. Ik heb geprobeerd om er zelf na de proef nog snel iets op te zetten, maar dan meld de volgende zich al weer en de planning was erg krap. Ik heb meteen aangegeven een andere schrijver te willen, maar die heb ik niet gekregen helaas. Het schrijvertje deed erg zijn best, maar kon het gewoon niet bijhouden en dan moet je roeien met de riemen die je hebt...