Lotte1990 schreef:Ik zou hier nog even over bellen want ik heb zo het vermoeden dat jij en de organisatie niet helemaal op 1 lijn zitten..
Het gaat hier even niet om de organisatie en mij..
Stal_FO schreef:Je doet dus gewoon niet mee voor de selectie voor de regio kampioenschap of ander kampioenschap en tel je in dat klassement niet mee. Alleen op de dag zelf volgens mij wel. En volgens mij is dan je proef ook gewoon voor winstpunten. Als er geen SEL op je coupon staat kun je voor de rest wel gewoon normaal meedoen.
Dat klopt inderdaad
Ik kan me daar niet eens meer voor kwalificeren, dus voor de kwalificatie tel ik niet mee inderdaad.. Op de dag zelf, als ik wp's rijd (eventueel win maar daar ga ik niet vanuit) blijven die dus wel staan? 
Stal_FO schreef:Maar je doet toch wel mee aan een selectie wedstrijd, maar dan zonder selectie te rijden? Dan zou je je dus wel gewoon kunnen kwalificeren voor de regiokampioenschappen.
De kampioenschappen zijn 12 en 13 augustus, dit is de enige selectiewedstrijd die ik rijd. Dus dan kan ik me niet meer kwalificeren toch? Je moet toch meerdere selectiewedstrijden rijden, punten halen etc.?