Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Nee ik zou er persoonlijk niet aanbeginnen. Als ik een paard zou kopen zou ik voor een goed paard gaan of een paard dat ik al jaren ken maar een paard wat officieel niet verkocht mag worden nee echt niet. Ik zou de eigenaar echt niet steunen in haar manier van "zaken" doen. Het paard is daar wel de dupe van maarja. Gezien je vorige topic is de eigenaar niet echt een eerlijk mens, en die liever geld verdiend over andermans rug en daar zou ik niet aan meewerken.

police schreef:afblijven zonde van je geld, anders aangepaste prijs...E500 is ie dan waard...
Een aantal keer per jaar staat ze kreupel, maar dat heeft haar niet tegengehouden de pony te kopen.Tigra_ schreef:police schreef:afblijven zonde van je geld, anders aangepaste prijs...E500 is ie dan waard...
Nou voor zo'n paard vindt ik dat nou niet echt een symbolisch bedrag hoor. Zou eerder dan aan 50 euro denken.
Gezien het dier niet verkocht mag worden is die eigenlijk nog geen cent waard. Ik bedoel dit niet vervelend naar de TS maar het is toch ronduit schandalig dat de eigenaar gewoon de verzekering aan het beduvelen is. Eerst een paard afkeuren wie weet hoeveel ze er voor gekregen heeft daarna voor een slachtprijs terug kopen afhankelijk van de grootte gok ik dat het zeker niet meer is dan 300 euro en dan nog een keer het paard verkopen. Daar kun je toch niet achter staan. Ik weet niet wat voor persoon de eigenaar verder is maar je moet hier niet intrappen. En ja het paard is er de dupe van maar door het paard te kopen keur je het gedrag van de eigenaar wel goed.
JunkDeLuxe schreef:Hoezo mag het paard officiël niet verkocht worden? Omdat ie artrose heeft?
Tigra_ schreef:police schreef:afblijven zonde van je geld, anders aangepaste prijs...E500 is ie dan waard...
Nou voor zo'n paard vindt ik dat nou niet echt een symbolisch bedrag hoor. Zou eerder dan aan 50 euro denken.
Gezien het dier niet verkocht mag worden is die eigenlijk nog geen cent waard. *knip* En ja het paard is er de dupe van maar door het paard te kopen keur je het gedrag van de eigenaar wel goed.
Vala schreef:Ik begrijp niet waarom het paard niet verkocht mag worden. Omdat ie afgekeurd is? De eigenaresse heeft em toen toch terug gekocht van de verzekering?