betaalt idereen het zelf, of doen hun ouders dat?
nou mijn ouders willen het niet betalen hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind ik ook veel leuker .. Door zolang te wachten heb ik gemerkt dat het echt iets is wat ik wilde (en niet zomaar een bevlieging) en doordat ik alles zelf betaal heb ik ook alles zelf onder controle en in de hand en is hij ook echt, echt, echt van mij
Ik heb ook aardig moeten wachten want toen ik mijn paard kreeg was het een veulentje en kon ik er nog 3 jaar niks mee (wel mee poetsen etc. natuurlijk maar niet meer rijden of mennen of aan het werk zetten).
Manegelessen betalen ging nog, maar een paard voor me kopen? Nooit. En dat vind ik achteraf helemaal niet erg 
Mijn ouders zouden het nog niet voor me kunnen betalen als ze het zouden willen, dus ik moest het wel zelf doen, en dat is dus meer dan gelukt, heb zelfs meer dan 1 paard

Susyb schreef:Meid je bent pas 11 jaar. Jou tijd komt echt nog welIk heb ook aardig moeten wachten want toen ik mijn paard kreeg was het een veulentje en kon ik er nog 3 jaar niks mee (wel mee poetsen etc. natuurlijk maar niet meer rijden of mennen of aan het werk zetten).
Geloof me .. ooit op een dag krijg je (als je het dan nog wil) echt wel een eigen paard. Is een verzorgpaard niet iets voor jou op dit moment?