Wie gaat er nog meer de komende tijd voor het B-E rijbewijs? Misschien kunnen we ervaringen delen en elkaar steunen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Met mijn B echt met vlag en wimpel, heel relaxed. Eerste keer ook zo relaxed, mja reed tegen iemand aan .. 
Erg blij dat ik heb heb gehaald, maar was wel pittig... Ik heb twee dagen gelest van 5 uur en de laatste dag direct examen. Theorie krijg je ook maar dat gaat over hoe lang je combinatie mag zijn en laadvermogen. Dit legt je intructeur allemaal uit als het goed is
Ik moest leren om bocht achteruit te rijden, recht achteruit, aan en af koppelen, achteruit een oprit opdraaien (erg moeilijk!!!) en keren op de weg geloof ik .
Eerst overdag les en dan daarna examen. Ik rij nu wel al een jaar rond met trailer, heb een combi die je met b rijden mag en achteruit insteken e.d. gaan steeds een beetje beter. Maar wil tzt met 2 paarden op pad kunnen dus moet E hebben. Ben wel heel benieuwd hoor, hoe het de 30ste gaat. Probeer er nu nog maar even niet te veel aan te denken