Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
arabcarla schreef:waar begin je over te twijfelen dan?

jammes schreef:arabcarla schreef:waar begin je over te twijfelen dan?
Kan ik het wel aan een eigen paard? Straks heb ik geen klik met haar, of valt het enorm tegen (het hebben van een eigen paard). Weet nu dus niet of ik gewoon bang ben voor wat nieuws of dat ik het toch niet wil. En kan ik het maken tegenover de eigenaar om alsnog van de koop af te zien? Een proeftijd is niet mogelijk...
Hierover
bit schreef:Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een leuke pony gezien. Ben twee keer gaan kijken, heb er een paar nachten goed over geslapen en toen gezegd dat ik haar wilde kopen. Alleen nu begin ik dus weer enorm te twijfelen. Kan ik het wel aan een eigen paard? Straks heb ik geen klik met haar, of valt het enorm tegen (het hebben van een eigen paard). Weet nu dus niet of ik gewoon bang ben voor wat nieuws of dat ik het toch niet wil. En kan ik het maken tegenover de eigenaar om alsnog van de koop af te zien? Een proeftijd is niet mogelijk...
Hiervoor heb ik 2 verzorgponies gehad die beiden zijn verkocht. Daarvoor had ik les op een manege.
Wie oh wie kan mij helpen?
IMJ schreef:Ach ja! Haha! Sorry!
Tja, twijfel. Denk dat iedereen wel is twijfelt. Maar goed, denk dat de weegschaal wel de goeie kant op moet slaan!
Anders idd eerst een leasen of een nieuw verzorgpaardje zoeken en kijken of je het volhoudt om elke dag het dier te gaan bezoeken.
Succes!
het twijfelen is begonnen bij het regelen van het vervoer. Viavia een adresje doorgekregen en daar heb ik dus geen goed gevoel bij. Krijg maar geen prijsopgaaf. Als ik daarnaar vraag reageert ie gelijk maar die prijsopgaaf komt maar niet. Kreeg wel een shet aangeboden???? Had toch echt alleen maar vervoer nodig.
dan longeer je haar van te voren...is de frissigheid er wel weer af
Merries kunnen zich net als het weer gedragen hoor,elke dag wat anders.Maakt het ook weer leuk want je moet daar creatief mee omgaan.