ik heb geen idee waar ik dit moet zetten dus sorry als ik het verkeerd zet.
maar ik wilde jullie laten weten dat er mishandelaars bezig zijn in de noordkop!! wij hebben 2 veulens die het helaas niet gered hebben en 1 met een enorme hoofdwond.
Voor jouw geruststelling: dat heb ik ook gedaan Jolliegirl. Alleen wijs ik er tegelijkertijd de TS er even op!
tjady
Geplaatst: 06-06-11 09:56
Ik heb gisteren eigenaresse gesproken. Een veulen lag in de sloot met gebroken been. Is daarna ingeslapen, tweede veulen dood gevonden en derde veulen had een hoofdwond waarvan de DA aangaf dat het niet door een trap kom zijn gekomen, maar mogelijk door een klap met een voorwerp.
Gatverdamme....Belgie al in Rep en Roer en nu ook al in de noordkop...Vroeger had ik mijn pony vaak 'ergens' op een landje staan...Ik zou dat niet eens meer durven
Misschien om in linkjes te plaatsen? Word er bijna bang van, mijn pony's staan wel bij iemand achter.. Maarja, je bent nooit 24/7 op stal zeker snachts niet.. Ik word er echt akelig van, je hoort steeds meer van dit soort mishandelingen.. Ook gebroken beentjes enzovoort..
Hoop dat ze er snel achter komen wie dit heeft gedaan, is er al een melding gedaan bij de politie?
Laatst bijgewerkt door Change_ op 06-06-11 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt
bamsie
Geplaatst: 06-06-11 19:00
Jeetje wat erg! Die arme beestjes! Dat gunt toch niemand ze?
Annabel
Geplaatst: 06-06-11 19:01
Jeetje, wat erg zeg... Dat mensen dit kunnen doen...
geerke
Geplaatst: 06-06-11 19:03
gatver...het lijkt wel of het niet stopt Misschien is het beter om dit te verzwijgen?Ik heb zo maar een vermoeden dat de daders er een kick van krijgen om iedereen bang te maken. Indien mogelijk dieren s'nachts binnenzetten.
Easy_Pelle
Geplaatst: 06-06-11 19:04
Jeetje, dat is dus oppassen daar.. Ik wens je veulentje veel beterschap en sterkte met het verlies van je andere veulens..
Ik denk niet alleen oppassen daar, heb nu al erg veel topic's gelezen van mishandelde paarden die een hele afstand van elkaar af staan. Wel de zelfde soort verwondingen zoals gebroken achterbenen..
NiKip
Geplaatst: 06-06-11 19:06
Hmm... Ik was eigenlijk net blij niets meer over verwondde en gedode veulens te horen.. En dan nu dit.. Ben benieuwd of het dezelfde mensen zijn...
Letsdunit
Geplaatst: 06-06-11 19:09
Jeetje dat is niet best, komt wel erg dichtbij.
lisetteexx
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-11 19:09
ja wij hebben aangifte gedaan bij de politie en het komt in de krant en op het nieuws vooral om mensen de waarschuwen sorry ik had inderdaad de foto's beter in linkjes kunnen plaatsen ik heb exxpress al de ergste foto's niet neergezet