Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zeker om mee te beginnen, koop nooit een te grote pony!!
qua ras zou ik me nergens op vastpinnen, overal zijn wel leuke pony's te vinden, met en zonder papier
ik denk dat een C een mooie maat is!
op [EA-TK-PP] Te Koop: Paarden, Pony's zou je eens kunnen rondneuzen en prijzen vergelijken
Dniekje schreef:Dit ken ikik zou voor een C pony gaan, of misschien zelfs een grote B. groter zou ik écht niet doen, heb het zelf meegemaakt, was 8 en grote pony en dat werkt gewoon echt niet. Ze kunnen nog zo braaf zijn, maar er zitten er wat tussen die op een gegeven moment wel door hebben dat ze de baas zijn over het kind. en daarbij is het opzadelen e.d ook veel makkelijker op een kleinere pony!zeker om mee te beginnen, koop nooit een te grote pony!!
! jansilas schreef:Vraagje nu kan ik een pony van 1,50 kopen 24 jaar oud helemaal gezond. voordeel is dat ik zelf dan ook af en toe een buitenritje op kan maken. maar kunnen mijn dochters hier wel wat mee. of is hij dan echt veel te groot. of is 24 jaar sowieso te oud en waarom?
) mijn mening: