Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Daar ben ik het mee eens, maar moet wel zeggen dat ik die regels over HC niet echt duidelijk vind en eveneens niet makkelijk te vinden in het reglement.
Ik zoek me echt het rambam om alles bij elkaar te sprokkelen mbt HC. jury schreef:Colette, knhs heeft inkomsten nodig. Als jij geen startkaart en/of coupons inlevert blijven deze inkomsten uit.
En daarom heb ik destijd getwijfeld oKim0miKo (lastige boktnaam om over te typen).
Even later had een andere jury een zware discussie met een deelnemer die niet mocht starten en toen ben ik er eens helemaal ingedoken maar incl. de website van knhs bleef het wat vaag.
Mag je nu wel al in een andere klasse starten dan dat je startgerecht bent (even een klasse hoger starten als je in je huidige klasse wel als 10 winst hebt bv) en of met zweep rijden in het M/Z? Op dat laatste weet ik het antwoord maar voor de andere klasse steek ik mijn handen niet in het vuur.
Maar je mag dus niet starten zonder coupons.
X_Linz_X schreef:ik ben ook twee keer zonder coupons HC gestart.
geen problemen mee gehad.
er werdt gewoon een proef uitgeprint en die diende als coupon
kleinvosje schreef:X_Linz_X schreef:ik ben ook twee keer zonder coupons HC gestart.
geen problemen mee gehad.
er werdt gewoon een proef uitgeprint en die diende als coupon
Dat je er geen problemen mee hebt gehad, wil niet zeggen dat het mag. Er zijn heel veel mensen die zonder problemen met een te lange zweep rijden, maar dan mag het nog steeds niet. Het secretariaat is dan fout...