Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, je hebt met 85 al een remweg waar je akelig van wordt...
Citaat:Randie: Dat bumperkleven op de snelweg heb ik zon haat aan. En dan zijn het voornamelijk vrachtwagenchaffeurs die dat doen!
. Mijn vorige paard had ook super schrik van vrachtwagens die dicht erop reden.
Natuurlijk is het minder veilig dan 90, maar als je onverwachts moet remmen is dat sowieso nogal onprettig voor een paard. Chaos schreef:Randie: Dat bumperkleven op de snelweg heb ik zon haat aan. En dan zijn het voornamelijk vrachtwagenchaffeurs die dat doen!
gaucho schreef:Ach, ik denk dat er meer paarden zijn die last hebben van abrupt optrekken / remmen, te hard door de bocht, te hard over rotonde, al optrekken terwijl de trailer nog in de bocht is etc, etc dan 100 rijden ipv 90.
Ik zelf probeer me wel aan de maximum snelheid te houden, maar de reden daarvoor is niet dat m'n paard anders de trailer niet meer in zou willen.
Lamar schreef:Ik rij zo relaxed mogelijk met de trailer en heb dan ook nóóit haast. Ik rij defensief en ga ervan uit dat alle andere weggebruikers idioten zijn (en dat zijn er vaak ook veel!) en probeer voor mijn paarden de rit altijd zo comfortabel mogelijk te maken.
Ze lopen nu zo de trailer op en dat wil ik graag zo houden, ook mesten ze vrijwel nooit meer in de trailer terwijl ze dat, toen ik ze pas had, wel regelmatig deden.