Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het scheelde me uiteindelik ongeveer 4 punten, jammer maar t is niet anders
dr komen zat andere wedstrijden
just_kiki schreef:aan Diegen die vóór jouw moet rijden even vragen (aan der voorlezer dan)
Ik bedoel dan ben je erg gestresst want je weet niet of je iemand kan vinden.

roxiie schreef:just_kiki schreef:aan Diegen die vóór jouw moet rijden even vragen (aan der voorlezer dan)
In het indoorseizoen is dat indd een optie, outdoor niet. Aangezien je dan ( tenminste de meesten) 2 proeven gaat rijden. Als jij dan begint met je eerste moet die voor jou zijn of haar 2e nog.
Ik zorg dat ik altijd iemand mee heb ( instructrice/vriendin/stalgenootje) mocht dat om een of andere reden echt niet lukken dan zijn er altijd nog wel mensen die ik ken op wedstrijd zelf die me eventueel voor zouden lezen. En ik heb m'n vriend nog als back-up, lezen gaat nog niet heel vloeiend, maar ken de meeste proeven wel uit m'n hoofd, maar hij leest 't ter bevestiging dan nog even op
sharonalover schreef:ik rijd meestal uit het hoofd. Soms als mijn moeder mee is en ik heb de week ervoor te weinig tijd gehad om de proef zelf te oefenen, wil mijn moeder nog wel eens voorlezen. Ik merk dan wel dat ik minder fijn rijd![]()
Ik heb idd 1x een black-out gehad, gelukkig kreeg ik het snel weer terugHet scheelde me uiteindelik ongeveer 4 punten, jammer maar t is niet anders
dr komen zat andere wedstrijden

Vind het denk ik ook fijner.