Welke cap? (duurdere prijsklasse)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

babydolll

Welke cap? (duurdere prijsklasse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:27

Omdat Mn antracite GPA pikeur een beetje verveeld wil ik graag wat anders :+ (daarbij zit dat ding alleen lekker zonder mn extensions, bagger :+ )
Ik ben benieuwd welke caps jullie hebben! het moet een bruine of donkerblauwe zijn. HH , BR, cso ect vallen allemaal af.. vind dat van die zweetdingen en oerlelijk! |( iemand tips? helaas mag ik op stal niet zonder cap.. -O-

_Roxanne

Re: Welke cap? (duurdere prijsklasse)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:28

Charles Owen, Samshield, Uvex? Er is genoeg te viinden hoor!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:29

ik heb een samshield..

verder ken ik nog antarès... ook duur :)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:29

Roxxxhorses schreef:
Charles Owen, Samshield, Uvex? Er is genoeg te viinden hoor!

charles owen zit voor mij niet lekker.. uvex ken ik niet? dat was toch een soort namaak gpa? :7

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:29

Ik heb een Samshield en deze zit echt geweldig.
Meer ruimte op je hoofd onder je cap omdat hij de cap passend maakt met inleg kussentjes.
En nog heel mooi ook...

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:30

Casco? Erg fijne caps. Niet rete duur, maar wel tegen de 200 euries.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:30

Uvex is een soort fietshelm :')

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:32

Jiill_ schreef:
ik heb een samshield..

verder ken ik nog antarès... ook duur :)

antares ken ik eigenlijk alleen van zijn extreem dure zadels :D kan niet zo snel wat vinden op google.. heb je enige ervaringen? hoe bevalt je samshield?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:33

Viel Casco ook af? Ik miste een paar letters. Ik rij nu al jaren met de Casco New Master. Heb een zwarte voor de serieuze dagen en een goudkleurige voor doordeweeks :P Dat ding zit heerlijk! Lekker luchtig, net of je niks op je hoofd hebt, en ik heb er al aardig wat valpartijen mee gehad (hobbymatige noodlandingen), veilige, fijne en lichte cap!

Bijkomend voordeel is dat je hem dus in allerlei kleurtjes hebt. Foto's van de Golden Delicious ( :') )staan in mijn profiel.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:34

Jiill_ schreef:
Uvex is een soort fietshelm :')

:')
oke dat valt af.. vind dat zoo lelijk, kan ik net zo goed zo'n champion model op mn hoofd zetten }>
hoe bevalt samshield bij jullie? ik vind het wel supergaaf dat je ze naar smaak kan samenstellen _/-\o_

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:34

Snadrem schreef:
Viel Casco ook af? Ik miste een paar letters. Ik rij nu al jaren met de Casco New Master. Heb een zwarte voor de serieuze dagen en een goudkleurige voor doordeweeks :P Dat ding zit heerlijk! Lekker luchtig, net of je niks op je hoofd hebt, en ik heb er al aardig wat valpartijen mee gehad (hobbymatige noodlandingen), veilige, fijne en lichte cap!

Bijkomend voordeel is dat je hem dus in allerlei kleurtjes hebt. Foto's van de Golden Delicious ( :') )staan in mijn profiel.

casco ken ik alleen van die gekke verstelbare dingentjes die op fietshelmpjes lijken! die van rond de 300 vind ik wel mooi.. maar zitten bij mij niet fijn! of te groot of ze knellen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:35

Ik heb uvex, En ik vind het absoluut geen na maak GPA hoor :n ze lijken wel wat op elkaar.. Maar uvex is een erg bekend helmen merk (ook andere sporten). Dus is zeker niet een look a like. En zit heerlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:37

uvex (nog heel veel andere kleuren mogelijk) En ik vind het zeker geen fiets helm hoor :')
Afbeelding

De GPA wel een beetje een zelfde model.
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:39

babydolll schreef:
casco ken ik alleen van die gekke verstelbare dingentjes die op fietshelmpjes lijken! die van rond de 300 vind ik wel mooi.. maar zitten bij mij niet fijn! of te groot of ze knellen |(

Die twee die ik heb zijn inderdaad nog verstelbaar met een draaiknop aan de achterkant. Vind ik zelf juist erg prettig, want dan kan ik de cap ook aanpassen aan of ik mijn haren los heb of op een staart (dat scheelt namelijk weer wat in de maat).

En vind het model dat ik heb verder niet op een fietshelm lijken ;) Al heb je van Casco inderdaad ook een hoop veredelde fietshelmen.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:39

Mijn samshield bevalt goed alleen hij zit wel echt raar voor je gevoel want hij zit echt OP je hoofd als een doppie, zo voelt t omdat je geen voorkant hebt, dat is open zodat er lucht doorheen kan stromen.

Ik zal eens een plaatje van een antarès zoeken, dit is de site, staan ze op http://www.antares-sellier.com/casque/helmets.html
Laatst bijgewerkt door Jiill_ op 25-05-11 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:40

Ik heb een GPA air skin. Deze zit heerlijk en is echt heel erg luchtig. Als het wat waait voel je het ook over je hoofd heen gaan :)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:41

ik heb de Troxel Cheyenne ,erg mooie cap en weegt niks
Afbeelding

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:43

Hebbesje schreef:
Ik heb een GPA air skin. Deze zit heerlijk en is echt heel erg luchtig. Als het wat waait voel je het ook over je hoofd heen gaan :)

dat vind ik ook een fietshelm :o heb trouwens wel eens een gpa met leer eroverheen gehad oid? in bruin.. was een supergaaf ding!! alleen een maatje te klein.. heb ik weer retour gedaan. Mn gpa knelt nu dus met extensions in.. en heb al op mn flikker gehad van de manegeeigenaar.. mag niet vanwege de veiligheid oid.
en daarbij.. ik hou van nieuwe dingen kopen }>

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:43

Jiill_ schreef:
Mijn samshield bevalt goed alleen hij zit wel echt raar voor je gevoel want hij zit echt OP je hoofd als een doppie, zo voelt t omdat je geen voorkant hebt, dat is open zodat er lucht doorheen kan stromen.

Ik zal eens een plaatje van een antarès zoeken, dit is de site, staan ze op http://www.antares-sellier.com/casque/helmets.html

hij ziet er erg appart uit.. wel gaaf dat je hem helemaal zelf kan samenstellen!!
heb je misschien een foto van de jouwe?

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:46

babydolll schreef:
Hebbesje schreef:

dat vind ik ook een fietshelm :o heb trouwens wel eens een gpa met leer eroverheen gehad oid? in bruin.. was een supergaaf ding!! alleen een maatje te klein.. heb ik weer retour gedaan. Mn gpa knelt nu dus met extensions in.. en heb al op mn flikker gehad van de manegeeigenaar.. mag niet vanwege de veiligheid oid.
en daarbij.. ik hou van nieuwe dingen kopen }>

dit een fietshelm? Hij zou niet moeten knellen omdat het achterste stukje onder (bij je staart) 'los' is.
Afbeelding

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:48

oeps! die heb ik in het bruin gehad! ik dacht dat dat ook een speed air model was haha, bevalt hij wel? de mijne zag er prachtig uit! helaas knelde die..

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:49

Ik heb een zwarte met glimmend goud en dan 5 steentjes voorin

Afbeelding

Afbeelding

hier heb ik 'm op.
Afbeelding

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:53

ik lees even mee aangezien onze hond de GPA van mijn dochter heeft opgekauwd

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:54

die arme GPA's _O- die van mij was overleden omdat m'n moeder 'm in de wasmachine had gegooid en op centrifugeren? had gezet _O- oepssss, die was helemaal gesmolten

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 22:55

Jiill_ schreef:
die arme GPA's _O- die van mij was overleden omdat m'n moeder 'm in de wasmachine had gegooid en op centrifugeren? had gezet _O- oepssss, die was helemaal gesmolten

_-:( _-:(
ik zou echt gaan janken _O-
ik vind de jouwe best mooi!! alleen ik heb echt een raar hoofd.. bij mij lijkt alles al snel op een champion :)) ga eens kijken of ze hem hier in de buurt vekropen!
ik vind die antares trouwens echt heel erg lelijk :o