Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Randy01 schreef:Ik heb eens iemand zien rijden met een hoedje, met het elastiekje om haar kin heen!!!![]()
Ik weet niet of ze er een speciale (medische?) reden voor had maaruhh, het was werkelijk waar GEEN GEZICHT!!!
Margreet schreef:Ik rijd normaal gesproken met een veiligheidscap maar op wedstrijd rijd ik met een ouderwets dopje waar ik het elastiekje vanaf gesloopt heb omdat ik het anders a) geen gezicht vind en b) ik geen fatsoenlijke knot kan maken met die veiligheidscap.
Ja ik weet het, eigenlijk een flutreden, maar laat iedereen maar lekker z'n eigen ding doen.
Overigens heeft zo'n elastiekje echt geen enkel nut. Kan zelfs gevaarlijk zijn.
Liesje_Lover"]
waarom rijd je op wedstrijd met een "oude" cap?
[/quote]
2 redenen, die ik in m'n eerder stukje ook al noemde, zal het nog een keer quoten![]()
[quote="Margreet schreef:omdat ik het anders a) geen gezicht vind en b) ik geen fatsoenlijke knot kan maken met die veiligheidscap.
Margreet"]
[quote="Liesje_Lover"]waarom rijd je op wedstrijd met een "oude" cap?
[/quote]
2 redenen, die ik in m'n eerder stukje ook al noemde, zal het nog een keer quoten![]()
[quote="Margreet schreef:omdat ik het anders a) geen gezicht vind en b) ik geen fatsoenlijke knot kan maken met die veiligheidscap.