Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het wordt vanzelf beter. Er zijn ook mensen (schijnt het!) die met hun laarzen aan in bad gaan zodat het leer zich naar hun voeten vormt, maar daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was
. Maar ben wel van plan om het straks te gaan proberen.
Vooral rijden, rijden en nog eens rijden. Ik had er toen inderdaad ook van die hak verhogers in omdat ze te hoog waren. Eigenlijk zijn dat soort laarzen ook niet om te lopen of stal werk etc. mee te doen. Dat van die zonnebloem olie heb ik nog nooit gehoord! Misschien ga ik dat wel proberen bij mijn volgende paar laarzen! Succes!
Rijerijerije schreef:Dan zou je even naar de leverancier terug moeten, want ze horen wel gewoon dicht te kunnen natuurlijk. Misschien kunnen ze het leer iets oprekken of evt elastiek erin zetten. Als je ze niet goed dicht kunt krijgen, moet je ze ook nog niet gaan inlopen, anders vormen ze verkeerd doordat ze niet op de juiste manier gedragen worden.
Coeur schreef:Rijerijerije schreef:Dan zou je even naar de leverancier terug moeten, want ze horen wel gewoon dicht te kunnen natuurlijk. Misschien kunnen ze het leer iets oprekken of evt elastiek erin zetten. Als je ze niet goed dicht kunt krijgen, moet je ze ook nog niet gaan inlopen, anders vormen ze verkeerd doordat ze niet op de juiste manier gedragen worden.
Hm, dat zal moeilijk gaan... Want dat is overgenomen en k heb ze echt al veel te lang![]()
Ik had gehoord dat ze net niet dicht moeten gaan, omdat ze dan net goed gaan passen als ze uitgezet zijn...
Coeur schreef:Hm, dat zal moeilijk gaan... Want dat is overgenomen en k heb ze echt al veel te lang![]()
Ik had gehoord dat ze net niet dicht moeten gaan, omdat ze dan net goed gaan passen als ze uitgezet zijn...
Coeur schreef:Candeletta schreef:natte kranten erin doen na het rijden, of met natte sokken, helpt egt!!
Ja?? helpt dat echt?
Hoe bedoel je dan, natte kousen aantrekken, in de laarzen stappen, en wachten tot de sokken droog zijn? :p
Of hoe moet het eig? Bedankt voor de tip!