Zoals de titel al zegt... Kan het dat mijn paard aanvoelt dat ik zwanger ben?
Het zit zo, ik ben nu ongeveer 9 a 10 weken zwanger. Van de huisdokter moest ik stoppen met rijden, maar dat zag ik niet zitten
De gynaecoloog zei dat het nu nog helemaal geen kwaad kon zolang ik er maar niet afviel. Dus heb ik besloten om enkel nog met mijn 2 eigen paarden te rijden, omdat ik doe goed ken.Met mijn merrie maakte ik mij geen zorgen, zij is braaf en betrouwbaar. In de 3jaar dat ik haar heb ben ik nog nooit gevallen.
Maar mijn pony is een ander verhaal, oke hij is wel braaf maar erg schrikachtig en hij durft wel eens gek doen, niet omdat hij stout is maar gewoon uit speelsheid. Hij bokt graag eens. Maar de laatste weken is hij echt super braaf en rustig
Al van voor ikzelf wist dat ik zwanger was was hij al zo braaf. Mijn moeder rijd ook met hem en zij zegt dat hij bij haar wel nog gek doet
Dus nu vraag ik mij af zou hij weten dat ik zwanger ben en dat hij voorzichig moet zijn? Ook gewoon in de omgang is hij heel rustig, normaal is hij nogal lomp, hij loopt tegen je, duwt met zijn neus je bijna omver,... Dat doet hij nu nimeer.
Denken jullie dat hij dit aanvoeld? Oh mijn merrie die doet niet anders dan anders. Misschien handig om weten dat ik mijn pony al bijna 11jaar heb, misschien dat dit er ook wat mee te maken heeft.

NIET met rijden, als ik wat aan zijn lijf kwam of wat doorvraag, kwamen de boevenstreekjes toch echt wel ! Heb overigens tot 30 weken door kunnen rijden en daarna gestopt ivm dikker wordende buik.