geen winstpunten te zien op MijnKNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Candeletta

geen winstpunten te zien op MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 22:02

Hoi,
Ik had een vraagje over MijnKNHS site. Het zit namelijk zo. Ik heb met mijn paard Carlette nu 3 wedstrijden gereden en al 9 winstpunten. Maar deze verschijnen maar niet op MijnKNHS. Weet iemand hoe dat komt? en/of hoe lang het ongeveer duurt tot zoiets is bijgewerkt? Mijn eerste wedstrijd met haar was 25 April.
Groetjes Candeletta

Oreokoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:14

Duurt bij mij vaak 3-4 weken voor de punten erop staan, nog even wachten dus :)

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:18

duurt idd even voor het erop staat, dus nog even geduld hebben, de ene keer gaat het sneller dan de andere keer.
Het komt er wel op te staan hoor, dus nog eventjes wachten :P knhs is meestal niet zo snel.

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:21

Citaat:
Wedstrijduitslagen
Per 12 mei zijn de dressuurstanden bijgewerkt tot en met 9 april, de springstanden tot en met 12 april de eventingstanden tot en met 15 april en de standen van mennen dressuur en vaardigheid zijn bijgewerkt tot en met 30 april.

Wanneer je op Mijn KNHS je standen raadpleegt staat per discipline de datum vermeld van je laatst verwerkte wedstrijddeelname. Dit is de datum waaraan je kunt zien tot wanneer jouw eigen wedstrijdresultaten door ons zijn verwerkt. Wij vermelden iedere vrijdag op de website tot welke datum alle resultaten verwerkt zijn.

Als je even op de startpagina van de KNHS kijkt, zie je een link staan: data verwerkte startkaarten en sportstanden. bovenstaande heb ik uit die link gehaald. Ze zijn dus bij tot 9 april, jouw wedstrijduitslagen zijn dus nog niet verwerkt...

fatal_flower

Re: geen winstpunten te zien op MijnKNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:23

Klopt, dat duurt even...Ik ben eind maart voor het laatst op wedstrijd geweest, dus bij mij zijn ze nu "bij"

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:25

En het erge is dat er afgelopen week dus blijkbaar niets gebeurd is. 20 mei is de dressuur nog steeds maar verwerkt t/m 9 april. Vraag me af wat ze de afgelopen week hebben gedaan: vakantie gevierd??

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:28

Dat ben ik niet helemaal met je eens Fitzroy, er is wel wat gebeurd. Ze hebben de standen bijgewerkt van SGW. Dat is nu natuurlijk weer volop aan de gang gegaan, en daar doen er altijd heul veel aan mee. Dat geeft wel behoorlijk wat werk...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:43

Ach, zoveel zijn dat er nu ook weer niet. Toevallig zag ik uitslagen van Castenray, dat zijn maar een paar ringen. Een beetje dressuurconcours heeft ook 18 ringen. Kan me echt niet voorstellen dat ze daar met tig man een hele week druk mee zijn.

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:43

Maar zitten ze er wel met tig man dan? Want dat vraag ik me dan weer af, hoeveel mensen zijn bezig met het verwerken van de uitslagen?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:45

Is het niet per regio ingedeeld? Ik dacht dat 1 medewerker 1 of 2 regio's heeft. Dus wel een stuk of 8 mensen ?

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:46

ik heb geen idee, weet ook niet of het het leukste werk is, elke dag hetzelfde, getalletjes invoeren...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:49

Dat zal toch wel afgewisseld worden met startkaartaanvragen en zeikerige mensen te woord staan die willen weten hoe hun stand nu echt is :))

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:51

Dat mag ik wel hopen ja haha, maar ja, we weten het niet he ;-)!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:32

Mijn wedstrijduitslagen zijn al sinds 27/3 niet bijgewerkt, maar ja

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 12:56

Bij mij niet meer sinds 3 april.. Vind het wel erg traag gaan allemaal..

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:01

hmm. Stel je hebt de winstpunten er voor om naar L te gaan en het staat nog niet op mijn knhs. Mag je dan al wel starten in de L of moet je even wachten?

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 13:17

volgens mij mag je dan gwn starten in het L, want je hebt je winstpunten toch. Maar ik bewaar mn staatjes toch wel ff goed, voor het geval er iets misgaat..

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:18

ja ik doe dat ook. Coupons plak ik in een plakboek. ook gewoon om alles terug te lezen. Altijd makkelijk!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:23

ben je al eens in dat kantoortje geweest waar alle starkaartaanvragen en verwerkingen plaatsvinden?+ de coupons van de wedstrijden binnenkomen? ikke wel... :wow:

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:23

knollentuin schreef:
ben je al eens in dat kantoortje geweest waar alle starkaartaanvragen en verwerkingen plaatsvinden?+ de coupons van de wedstrijden binnenkomen? ikke wel... :wow:

Je maakt me wel heel nieuwsgierig zo!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:41

Ik ook. Valt wel mee toch? Tenminste, een paar jaar terug wel.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:10

hihi ,nou ik ben dr s geweest om een startkaart op te halen,en ik heb me staan te vergapen aan de bergen papier en de bakken vol met coupons die verwerkt moesten worden;de stapels lagen toendertijd gewoon op de grond of in opelkaar gestapelde kratjes, ik zag er niet echt een systeem in en vond t een chaotisch gebeuren. misschien is t ondertussen verbeterd,alhoewel ik me dat afvraag gezien het aantal keren dat t nog mis gaat met het missen van punten..

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:03

Ik ben een keer met 10 wp over gegaan naar L1, wilde al L2 staten (18 wp) toen ik brief thuis kreeg dat ik onrechtmatig was gestart in L1, niets aan de hand dacht ik, heb alle coupons netjes bewaard, bleek er achteraf een concour niet goed te zijn gekeurd door de KNHS waardoor 1 wp niet telde (HOOGENWEG)
had me al voor de kring opgegeven maar moest weer B starten en alle L1 punten kwamen te vervallen, vreselijk balen, volgens KNHS daarom altijd controleren op hun site of een concours goed is gekeurd, maar als de punten beetje eerder zouden worden bijgewerkt zou het op tijd zijn opgevallen

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 22:22

ja, das wel egt vervelend..
bij mij staat er nu nog niks, en ik maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen. want nu heb ik 9 wp in de B en ik wil binnenkort in het L1 starten, maar wil natuurlijk ook niet zoiets als jou krijgen..
je mag pas vanaf 4 jaar met een paard starten.. maar mag een paard dan al starten in januari, of pas vanaf zijn verjaardag?? anders heb ik een probleempje :S

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:42

zie regelement KNHS :
starten in B minimaal 3 jaar v.a. 1 oktober
L1 minimaal 4 jaar v.a. 1 april