Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nine1987 schreef:Ik rijd met mijn 22 jarige ook nog gewoon, zij geeft mij zelf wel aan wanneer het genoeg is geweest.. Al zeg ik er eerlijk bij dat ik het rijden wel een beetje aanpas, zodat ik niet in de middaguren rijd, als het zo warm is.. En als ik dat wel doe, dan gewoon niet te lang en niet te intensief.. En zoals eerder gezegd, veel stappen tussendoor..
Giolli schreef:Pardon?! Het is niet eens dertig graden!
Paard lief hier gaat gewoon heerlijk aan het werk hoor..
Als meneer echt gezweet heeft mogen z'n beentjes best worden afgespoelt, maar niet rijden? Kom nou..
Sanny_lief schreef:Giolli schreef:Pardon?! Het is niet eens dertig graden!
Paard lief hier gaat gewoon heerlijk aan het werk hoor..
Als meneer echt gezweet heeft mogen z'n beentjes best worden afgespoelt, maar niet rijden? Kom nou..
Yep mijn gedachte! Lekker werken en daarna douchen! Vindt hij vast heerlijk!
Gisteren om 14.30 les gehad. Ja je moet wat vaker stappen en ze even op adem laten komen, maar helemaal niet rijden komt niet in mij op! Zolang je paard aangeeft dat het gaat, moet je het gewoon doen. Is hij nou doodop na de springles dan kan je hem toch aan de hand terug stappen? Stappen is over het algemeen niet heel erg belastend voor een paard, tenzij die natuurlijk zwaar aan het werk gezet wordt, maar ik geloof niet dat dat je bedoeling was!
Gewoon doen dus!