Trekken jullie wel eens een sprintje op buitenrit? En ga je dan hard, of vind je een handgalopje ook wel goed? En krijg je je paard dan gewoon weer terug? (Hoelang duurt dat?)
Ik zou best eens heel hard willen gaan, maar ik ben bang dat mijn pony valt (Tja, kleine kans maar dalijk gebeurd het...), dat ik hem niet terug krijg of dat hij ergens van schrikt. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zit, en waarom gaan jullie wel/niet hard op buitenrit?

) en het pad moet natuurlijk leeg zijn. Ik ga niet met een enorme snelheid mensen passeren, dan ga ik altijd terug in stap of eventueel als het pad breed genoeg is kan een drafje ook wel.
Het was namelijk 49,8 km per uur, en dat red mijn kleine racer haha edit2: dit doe ik niet altijd hoor! voordat iedereen denkt dat ik dat elke buitenrit doe, nee hoor haha
Maar ik ben al 4x gevallen met mijn paardje ? denk door lompigheid? Maar sindsdien durf ik niet meer knoerthard te gaan in het bos/strand etc.. baal er wel van maarja.. ik vind dat die kans er eigenlijk altijd wel is..
Echt heerlijk om af en toe te doen, geniet de mijne ook echt van
Doe ik natuurlijk niet, het moet wel verantwoord blijven.