Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben ook met 10 over gegaan naar de L2.
Ik heb nu pas 1 winstpunt hoor maar ik wil wel de hele B uitrijden omdat ik wel verwacht iedere wedstrijd een winstpunt te rijden maar ik nog een hoop bij elkaar moet rijden en vooral nog aan basis moet werken.
Marisjj14 schreef:Kijken met hoeveel punten je thuis komt, als het telkens heel verschillend is of rond de 180, zou ik even wachten.
Ik ging altijd pas over als mijn punten op 1 lijn waren rond de 190/200, ik vind dat je dan pas echt klaar bent voor het hogere niveau.

Lowara schreef:Marisjj14 schreef:Kijken met hoeveel punten je thuis komt, als het telkens heel verschillend is of rond de 180, zou ik even wachten.
Ik ging altijd pas over als mijn punten op 1 lijn waren rond de 190/200, ik vind dat je dan pas echt klaar bent voor het hogere niveau.
niet elk paard haalt die 200
de mijne in ieder geval niet, terwijl die echt wel klaar is voor de hogere klasses.
maar bouw, aanleg,gangen etc zorgen ook voor punten aantallen, en dan hoef je niet perse elke keer 2 winst te rijden om klaar te zijn voor de volgende klasse.
ik bekijk altijd waar ik sta op de eind uitslag, en als dit elke keer mooi in de bovenste regionen valt, vind ik dat ik over kan gaan. ( natuurlijk wel gemiddeld elke proef minimaal 1 winst)
soms is dit na 12 winstpunten,maar meestal ga ik zelf pas na de 15 tot 20 over, gewoon om te zorgen dat alles echt bevestigd is en ik niet te snel overga met alle gevolgen van dien.
ervaring opdoen, kilometers maken en gewoon lol hebben vind ik namelijk ook heel belangrijk, dus met die instelling start ik vaak net wat langer door elke klasse
, daarna in 5 wedstrijden de L1 door dus dat was ook wel duidelijk. avanoort schreef:Dankjewel allemaal.
Wij zijn nu B+11. Ik wil graag eerst nog werken aan de galop, dat is echt een verbeterpunt.
Wijken gaat al goed.
Ik heb alleen niet een gebruikelijk dressuurpaard, 200 punten rijden gaat heel lastig worden denk ik.
Ons hoogste tot nu toe is 191.