Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 

Ik zit iedere keer op de site te kijken, hahaha 
Citaat:Wegens groot succes van het Working Horse & Cow arrangement heeft de Ranch ook voor het seizoen van 2011 ingespeeld op het enthousiasme van haar gasten. Het gevarieerde arrangement van 2010 werd wederom erg gewaardeerd en blijft haar hoogtepunten behouden. Maar...., de meest populaire onderdelen zijn onder de loep genomen, vernieuwd en uitgebreid:
* Er is ook in 2011 een nieuwe en verlengde Adventure Trail ontwikkeld
* Voor ruiter en paard is een speciaal parcours ontworpen, waarin zij de hindernissen samen kunnen aangaan
* Er wordt meer aandacht besteed aan Natural Horsemanship en de basisbeginselen
* Individuele begeleiding tijdens het Cow working zal meer centraal komen te staan.

IK KAN NIET WACHTEN !!! 

Uiteindelijk zul je toch op een heel ander paard rijden
( uurtje rijden) en dan zetten ze mij af bij de Ranch als het zover is, en gaan zij nog een weekje vakantie vieren, waarna ze mij de laatste dag ook weer ophalen en we naar huis rijden
Zo kunnen mn ouders ook zien waar ik heen ga
Das ook wel leuk. Hoeven ze het niet alleen maar van foto's te zien xD
Maar ik ga maar niet aftellen, dan duurt het juist nog langer xD 
Echt ideaal!
En dan gaan ze later ook al buitenritten maken en met koeien werken enzo. Dus echt wel gaaf!
Ik had het juist voor dit jaar geboekt, omdat ik nu nog niet op mezelf woon, en niet zoveel extra's hoef te betalen, en dus meer geld overhoud voor dit soort dingen
Ben bang dat dat komende jaren misschien niet het geval zou zijn, dus dan zou het misschien een verspilde kans zijn als ik nu niet zou gaan xD

Akhal_Teke schreef:O leuk zeg!
Ik ben er ook een paar keer geweest. Ga je met de koeien werken of alleen de rondritten.
Ik ben wel benieuwd welke paarden er nu nog zijn. Ik heb zelf op Sashem, Ginger, Dina, Rocky en nog een appaloosa gereden.
Ik vond zelf Huck en Stetson altijd erg leuk.

http://ranch.nl/Saschem-1999-2011.aspx
Ze schijnen er stuk of 30 ofzo te hebben.