Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hij zal gewoon een fout maken, misschien had hij al een herhalingsbezoek ingepland voor zijn eigen agenda...? Hoewel dat bij koliek niet gebruikelijk is, als het daarna goed gaat, gaat het gewoon goed, bij 'reguliere' kolieken. santie schreef:Het gaat dus niet meer om de rekening van 2009, maar om een rekening van 2010? Betalingsbewijs van de rekening van 2010 naar hem toe mailen en daar is de kous dan mee af! Als hij dan blijft dreigen met een deurwaarder, laat die dan maar komen. Jij kunt tenslotte bewijzen dat jij netjes hebt betaald.
Wel vervelend hoor, sterkte ermee.
Jet schreef:Vervelend voor je, kom er maar eens achter hoe het gegaan is...
Toch vrees ik dat je moet betalen, kijk maar eens hier: [TAO] Dierenarts contant betalen .
Geen idee of je bij deze persoon in de buurt woont, maar het is wel een soortgelijk verhaal als dat van jou...
. Ik hoop maar dat de vorige staleigenaresse het nog weet & ze er dan mee ophouden.
. Ik hoop maar dat de vorige staleigenaresse het nog weet & ze er dan mee ophouden.[/quoteelmiran schreef:Ja ik hoop het wel. Ik ga haar morgen even bellen. Mijn paard is bijna nooit ziek.
Factuurnummers heb ik bij 2 betalingen niet vermeld helaas... dus ik zou zo zelf de juiste nummers ook niet meer weten. Bij m'n laatste betaling heb ik die er wel bij gezet omdat ik daar anders ook gezeur mee krijg.
meggiemeg schreef:Dan vind ik het nog wel vreemd dat als het een herhalingsconsult is dat beide facturen toevallig hetzelfde eindbedrag hebben. Een herhalingsconsult is vaak toch lager dan het eerste consult.
Ik betaal altijd direct per pin bij de dierenarts, krijg dan altijd een factuur mee met daar aan de pinbon vast geniet en nog met de hand erop geschreven dat deze voldaan is met een paraaf en datum. Nog nooit problemen mee gehad.
Stop deze factuur dan ook achter het bankafschrift, kan ik m niet kwijtraken en is hij weer makkelijk op te zoeken.
gohya schreef:Gewoon niet betalen! je hoeft toch zeker niet iets te betalen wat je nooit gehad hebt?[in dit geval een 2de x DA].Als ze idd. 2 x zijn geweest dan moet jij dat op een factuur hebben staan met datum! en ook waarvoor ze zijn geweest.Anders kan elke DA wel zeggen dat ze geweest zijn,al gebeurt dit zelden hoor.
Ik moest een keer een DA rekening betalen voor iemand anders haar paard omdat ik de DA had gebelt voor haar,ze vroeg mij dat toen.Ze zeiden: de beller betaald,naja zeg,echt niet dus.
Na enkele herinnerings brieven,ik betaalde dus echt niet he,hield het op en hoorde ik nooit meer iets.
Nota gaat naar diegene die de dienst heeft ontvangen, tenzij anders afgesproken. Anders kan ik ook nog wel ff bij mijn stalbaas gaan innen. (heeft 3 x da gebeld voor mijn paard)