Het moeten 2 afzonderlijke regelementen worden, 1 voor manege ruiters en 1 voor pensionklanten. Wat voor regels hanteerd jullie stal?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het moeten 2 afzonderlijke regelementen worden, 1 voor manege ruiters en 1 voor pensionklanten. stef schreef:Nouja, bijv dingen als dat er niet op het hooi en stro gespeeld mag worden.... IK vind dit logisch, maar de kids blijkbaar niet.
Dat je je mest opruimt vanaf de spuitplaats, IK vind dit logisch, maar kennelijk niet iedereen.
Dat je na het mesten het stukje voor je stal aanveegt
Dat je na het poetsen je haren op ruimt
etc

Tessebes schreef:Je moet erg selectief zijn bij het opstellen van een stalreglement, wat is echt belangrijk en wat minder.
Met dichte schoenen bij de paarden komen; tja... voor pensionklanten vind ik dat toch echt hun eigen zaak. Als zij een stel verpletterde tenen willen oplopen, dan is dat hun pakkie an.
stef schreef:siskeh schreef:Met dichte schoenen bij de paarden komen(in de wei/paddock)
Oh dit is een goeie, iets wat voor mezelf weer logisch is, maar in de zomer zie ik zat meiden van 13/14/15 op teenslippertjes bij de paarden lopen
...
Miss_Malfoy schreef:Dat is inderdaad lastig ja, dat soort dingen zou je eenmalig tegen nieuwe mensen kunnen zeggen, en op je lijstje valt het dan onder: De omgeving netjes achterlaten en netjes behandelen.