Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Bijzonder....want dan gaat zo iemand dus volledig voorbij aan de regelgeving. Dan ben ik nog steeds erg benieuwd of je hierover een klacht kunt indienen en of de KNHS er dan iets mee doet.
daffodil schreef:Bijzonder....want dan gaat zo iemand dus volledig voorbij aan de regelgeving. Dan ben ik nog steeds erg benieuwd of je hierover een klacht kunt indienen en of de KNHS er dan iets mee doet.

.

miep1979 schreef:Mocht het zo zijn dat ik een leerling in de ring tref, trek ik direct aan de bel van de organisatie
Heb geen zin in ge*u* om zoiets suf.
Of we zoeken een oplossing of ruiter rijd maar niet, klaar
Overigens bij mijn rijvereniging, zijn ze nog heftiger....... ik hoef het nog niet eens te proberen een lid van mijn rijvereniging in mijn ring te laten rijden, want dan heb ik de poppen aan het dansen.......
Ik denk van mezelf dat ik objectief genoeg ben om medeleden te beoordelen, maar ook wederom geen zin in ge*u*.
Ik ben het met je eens Daf, regels zijn regels en daar dient iedereen zich aan te houden.
De jury en de ruiter, de organisatie is vaak totaal niet op de hoogte van wie een leerling is van de jury
miep1979 schreef:De jury en de ruiter, de organisatie is vaak totaal niet op de hoogte van wie een leerling is van de jury
Anoniem schreef:Nou ik zou toch goed pissig zijn als ik op concours aankom en mijn instructrice blijk te jureren en ik mag ineens niet meer starten.. Daar zou ik écht niet mee akkoord gaan. Dan zoeken ze maar een andere jury of ze regelen iets anders..
Skygirl schreef:Anoniem schreef:Nou ik zou toch goed pissig zijn als ik op concours aankom en mijn instructrice blijk te jureren en ik mag ineens niet meer starten.. Daar zou ik écht niet mee akkoord gaan. Dan zoeken ze maar een andere jury of ze regelen iets anders..
Dat lijkt me echt een probleem van jou en je instructie hoor. Ze gaan echt niet speciaal voor jou een andere jury regelen op het het laatste moment, terwijl jullie dat ook met elkaar hadden kunnen communiceren.
en als jury zijnde kijk ik altijd heel goed de lijst na, die krijgen we als het goed is op tijd toegestuurd 
Skygirl schreef:Anoniem schreef:Nou ik zou toch goed pissig zijn als ik op concours aankom en mijn instructrice blijk te jureren en ik mag ineens niet meer starten.. Daar zou ik écht niet mee akkoord gaan. Dan zoeken ze maar een andere jury of ze regelen iets anders..
Dat lijkt me echt een probleem van jou en je instructie hoor. Ze gaan echt niet speciaal voor jou een andere jury regelen op het het laatste moment, terwijl jullie dat ook met elkaar hadden kunnen communiceren.
Anoniem schreef:Skygirl schreef:Dat lijkt me echt een probleem van jou en je instructie hoor. Ze gaan echt niet speciaal voor jou een andere jury regelen op het het laatste moment, terwijl jullie dat ook met elkaar hadden kunnen communiceren.
Maar dan is het toch de fout van de jury? Op een startlijst staat er vaak genoeg geen jury bij. Maar als je jury nalatig is geweest en dan ineens op het wedstrijd terrein blijkt dat ik niet mag starten zou ik daar toch flink pissig over zijn. Van te voren is het niet zo'n probleem.
Dan zou ik nieuwe instructie gaan zoeken.
Skygirl schreef:Anoniem schreef:
Maar dan is het toch de fout van de jury? Op een startlijst staat er vaak genoeg geen jury bij. Maar als je jury nalatig is geweest en dan ineens op het wedstrijd terrein blijkt dat ik niet mag starten zou ik daar toch flink pissig over zijn. Van te voren is het niet zo'n probleem.
Dat klopt. Daarom moet je ook niet pissig worden op de organisatie en willen dat zij een nieuwe jury regelen.Dan zou ik nieuwe instructie gaan zoeken.