Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ikzelf ben ook helemaal voorstander van broeken met leren zitvlak en Eurostar heeft een prima prijs / kwaliteit verhouding. Die wat goedkopere merken gaan zo gauw pillen. Eurostar inderdaad wel altijd een maatje groter. En als je eenmaal gewend bent, dan wil je niet meer zonder. Ik reed door de weeks altijd met broeken met leren zitvlak, maar mijn wedstrijdbroek had dat niet. Dus dat ging niet lekker .... ook maar gauw een witte eurostar gekocht
SachaPhantom schreef:Ben benieuwd waar je mee thuis gekomen bent?Ikzelf ben ook helemaal voorstander van broeken met leren zitvlak en Eurostar heeft een prima prijs / kwaliteit verhouding. Die wat goedkopere merken gaan zo gauw pillen. Eurostar inderdaad wel altijd een maatje groter. En als je eenmaal gewend bent, dan wil je niet meer zonder. Ik reed door de weeks altijd met broeken met leren zitvlak, maar mijn wedstrijdbroek had dat niet. Dus dat ging niet lekker .... ook maar gauw een witte eurostar gekocht
Lous schreef:Dat dacht ik al, zie ook altijd maar weinig mannenbroeken in de winkels hangen. Daarnaast vind ik rijbroeken in het algemeen veel te duur. Alles wat bij mij lekker zit betaal je al snel 100 euro voor. Had geluk dat mijn laatste rijbroek verkeerd was aangeslagen. Voor een Eurostar van 119,95 heb ik 49,95 betaald.
Maar past dat wel goed, zo'n damesbroek?