Hallo, ik wil graag een redhorse rijbroek kopen, maar heb geen ervaring met dat merk. het is een luxe model met steekzakken en kunstlederen zitvlak. iemand tips of informatie? dan hoor ik het graag.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-03-11 07:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[i][/i] tags uit tekst verwijderd, tekst graag gewoon plaatsen en schuine tekst alleen gebruiken om iets te verduidelijken.
Ik had een redhorse rijbroek, die was licht beige, die heb ik gekleurd. En ik heb er daarna 1x mee gereden en toen zat er een groot gat bij mijn kruis. Meteen weggedaan..
oww, das niet zo handig 'hè.. maar deze is lila/ roze achtig. maar er zit een kunstlederen zitvlak in. zat dat ook in die van jou? bedankt voor je reactie.
ik heb er ook eentje, toch al meer dan een jaar in de running, geen problemen, wordt ook vaak gewassen, zien er nog steeds acceptabel uit.
Anoniem
Geplaatst: 24-03-11 17:33
Ik heb er twee,vindt de kwaliteit-prijs verhouding niet goed Ze zijn te duur voor slechte kwaliteit Er zitten bij mij heel snel gaten bij het kruis,al een aantal keren mee teruggegaan,telkens een nieuwe gekregen,maar ze blijven daar heel erg zwak. De kniestukken zijn bij mij ook heel snel gesleten. Ook de drukknopen van de broekzakken waren er bij mij snel af.
Ik heb ze zonder leren zitvlak
Anoniem
Geplaatst: 24-03-11 17:35
ik heb een roodgeruite en als ik zo even op google zoek is het er volgensmij een (geen idee eigenlijk maar zo te zien wel ) er zit een zitvlak op en ik vind m wel fijn. je moet wel een beetje inrijden/lopen maar verder een goede broek.
Ik heb er ook één en die doet het al meer dan twee jaar, bij zo'n twee keer per week gebruiken. Ik vond hem ook niet zo heel duur eigenlijk? (40 euro ofzo) Maar misschien was hij destijds in de aanbieding
deze is alleen beetje anders.. ik wil hem nieuw van marktplaats kopen. en daar kost hij 17.50 excl, verzendkosten.
Ghostattack
Geplaatst: 24-03-11 18:01
Ik heb een zwarte en vind ze absoluut niet lekker zitten Hij pilt bij het kruis en het is een lichte ribstof. Het is ook een hoog model en dat vind ik sowieso niet lekker zitten. Nee, voor mij geen Redhorse meer.
Smallheal
Geplaatst: 24-03-11 18:02
nieuw van marktplaats?
Bubbeltjee
Geplaatst: 24-03-11 18:03
Ik heb ook een rijbroek van redhorse. Ik vond ook de kwaliteit-prijs verhouding niet goed!!
Ben er niet zo tevreden over..
jiltsjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-11 18:04
jhaa. met kaartjes en al er nog aan. zal ff link zoeken.
Laatst bijgewerkt door jiltsjuh op 24-03-11 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er ook één. Vind het geen fijne broek. Die stof voelt zowat aan als een pyamabroek na 1 keer wassen en na 5 keer gebruiken kwamen er al gaatjes in de stof bij de stiksels rond de kniestukken.
best wel vaag allemaal over redhorse. de een vind het wel een goede broek, de ander niet.. zal nog even wat reacties afwachten, iedereen nog bedankt voor de reacties!
Liezzel
Geplaatst: 24-03-11 18:20
Ik heb er nog een zwarte broek van liggen die ik al 3 jaar heb en die is nog steeds heel. Hij is alleen een beetje kapot bij mn knieen
Chann_
Geplaatst: 24-03-11 18:22
ik heb er ook geen, vind het een rotding, de naden laten telkens los. mijn moeder heeft er zelf met de naaimachine doorgenaaid en nu doet hij het weer
Suusje1972
Geplaatst: 24-03-11 18:29
Red Horse is het Budget merk van Horka en qua kwaliteit vergelijkbaar. Er is niet één Red Horse broek maar veel verschillende modellen en stoffen en dus ook kwaliteiten. En ach, voor € 17,50 kun je bijna geen miskoop doen toch?