Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PussInBoots schreef:Drie keer op je hoofd gaan staan? Ja, dan zou ik maar een nieuw capje aanschaffen. GPA is duur idd, maar ik zou dus toch maar voor kwaliteit gaan. Misschien even naar de winkel rijden en kijken wat het aanbod is?
PussInBoots schreef:Drie keer op je hoofd gaan staan? Ja, dan zou ik maar een nieuw capje aanschaffen. GPA is duur idd, maar ik zou dus toch maar voor kwaliteit gaan. Misschien even naar de winkel rijden en kijken wat het aanbod is?
ietjelover schreef:PussInBoots schreef:Drie keer op je hoofd gaan staan? Ja, dan zou ik maar een nieuw capje aanschaffen. GPA is duur idd, maar ik zou dus toch maar voor kwaliteit gaan. Misschien even naar de winkel rijden en kijken wat het aanbod is?
Ik ben dit jaar al zo vaak gevallen, iedere keer mijn hoofd dit wordt mijn 3de cap in een half jaartje.
Dus een gpa is en blijft veels te duur.
mijn budget is ongeveer 130 euro,
De harry's horse cap jaren lang gehad, maar vondt hem niet fijn, en beetje standaard.
Uvex vindt ik dus echt verschrikkelijk lelijk, verschrikkelijk zitten en veels te duur voor zo'n cap
Wow, ik eis eigelijk best veel kom ik nu achter (A)
Maarja wil toch wel zeker een fijne cap.
ietjelover schreef:Weet niet, was op equitana.
Ik vind ze gewoon echt lelijk, alle caps van uvex en zeker voor dat geld!
dan maar even doorsparen, als ik daar te tijd voor had gehad voor een GPA maar uvex wordt het zoiso niet.
Anoniem schreef:ietjelover schreef:Weet niet, was op equitana.
Ik vind ze gewoon echt lelijk, alle caps van uvex en zeker voor dat geld!
dan maar even doorsparen, als ik daar te tijd voor had gehad voor een GPA maar uvex wordt het zoiso niet.
Ah oke, vind het juist wel sportief staan! Maargoed dan kan ik je verder niet helpen

)
Het lijkt wel een baseball cap!
Rijerijerije schreef:Wat is dat voor een Cyruss?! Apart hoor, en best mooi ookHet lijkt wel een baseball cap!
TS: ik weet niet wat je maximaal wilt uitgeven, maar ik heb een Charles Owen Ayr8 gekocht. Ik heb wel 20 types/merken opgehad, maar deze sprong er echt met kop en schouders bovenuit! Je moet hem wel mooi vinden, hij is qua uiterlijk wel wat anders dan anders...
Heb ook een Samshield opgehad, ook heerlijke cap, maar 500 euro werd me wel iets te gek...En daar beginnen ze pas mee! Stel dat ik er vijf jaar mee doe, dan betaal ik 100 euro per jaar voor een cap! Nee dank je...
De uvex caps vond ik tien keer niks! Vind het net fietshelmen en ze zaten mij ook niet lekker
ietjelover schreef:M_D_H schreef:ik heb deze voor de concoursen:
en deze voor de trainingen:
die onderste is dus zaterdag gesneuveld
vondt hem wel fijn, en mooi maar wil weer is wat anders!

) altijd dat ding laten na kijken, is nooit wat mee gebeurt