nieuwe cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ietjelover

nieuwe cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 12:43

Ahllo,
Ik ben zaterdag op mijn hoofdgevallen en hierna is het paard nog 3 keer op mijn hoofd gaan staan,
we hebben mijn cap nog niet nagekeken of hij kapot is, maar toch vertrouw ik hem niet meer dus tijd voor een nieuwe cap.
Heel jammer, deze was pas een half jaartje oud, en was behoorlijk aan prijs.

Ik ben dus opzoek naar een nieuwe cap.
Ik ben opzoek naar een goede, mooie cap.
GPA valt helemaal af, want nieuw zijn deze te duur voor mij, en een 2de hands cap kopen doe ik dus absoluut niet.

ik ben dus benieuwd welke caps jullie fijn vinden, mooi vinden enz!

groetjes anne

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:45

Ik heb zelf de Harry's Horse pro plus cap in het zwart. Zit erg lekker en zweet niet echt heel veel! Vooral lekker nu het wat warmer weer aan het worden is.

Wel balen van je oude cap trouwens!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:46

Drie keer op je hoofd gaan staan? Ja, dan zou ik maar een nieuw capje aanschaffen. GPA is duur idd, maar ik zou dus toch maar voor kwaliteit gaan. Misschien even naar de winkel rijden en kijken wat het aanbod is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:46

Uvex :) ik wil niets anders meer! geen zweethoofd, En veel sportiever dan die "normale". Ze beginnen vanaf 100 euro. Zelf heb ik het model van 150 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:47

PussInBoots schreef:
Drie keer op je hoofd gaan staan? Ja, dan zou ik maar een nieuw capje aanschaffen. GPA is duur idd, maar ik zou dus toch maar voor kwaliteit gaan. Misschien even naar de winkel rijden en kijken wat het aanbod is?

GPA is kwa kwaliteit (bescherming) niet veel beter als andere normale merken... Je betaald gewoon heel veel geld voor de naam.. kwa comfort zijn ze wel beter, Maar zelf vind ik uvex prettiger zitten.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 12:51

PussInBoots schreef:

Ik ben dit jaar al zo vaak gevallen, iedere keer mijn hoofd dit wordt mijn 3de cap in een half jaartje.
Dus een gpa is en blijft veels te duur.
mijn budget is ongeveer 130 euro,

De harry's horse cap jaren lang gehad, maar vondt hem niet fijn, en beetje standaard.

Uvex vindt ik dus echt verschrikkelijk lelijk, verschrikkelijk zitten en veels te duur voor zo'n cap

Wow, ik eis eigelijk best veel kom ik nu achter (A)
Maarja wil toch wel zeker een fijne cap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:55

ietjelover schreef:
PussInBoots schreef:

Ik ben dit jaar al zo vaak gevallen, iedere keer mijn hoofd dit wordt mijn 3de cap in een half jaartje.
Dus een gpa is en blijft veels te duur.
mijn budget is ongeveer 130 euro,

De harry's horse cap jaren lang gehad, maar vondt hem niet fijn, en beetje standaard.

Uvex vindt ik dus echt verschrikkelijk lelijk, verschrikkelijk zitten en veels te duur voor zo'n cap

Wow, ik eis eigelijk best veel kom ik nu achter (A)
Maarja wil toch wel zeker een fijne cap.

Wel model heb je opgehad dan? die van 100 euro vond ik ook niet prettig, maar die van 150 wel.

ietjelover

Re: nieuwe cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 12:58

Weet niet, was op equitana.
Ik vind ze gewoon echt lelijk, alle caps van uvex en zeker voor dat geld!
dan maar even doorsparen, als ik daar te tijd voor had gehad voor een GPA maar uvex wordt het zoiso niet.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:59

Ik heb een hele fijne, nette cap van LAS. Dat is een merk wat ook wielrenhelmen maakt. Wel lastig verkrijgbaar, maar mooie caps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:00

ietjelover schreef:
dan maar even doorsparen, als ik daar te tijd voor had gehad voor een GPA maar uvex wordt het zoiso niet.

Ah oke, vind het juist wel sportief staan! Maargoed dan kan ik je verder niet helpen :)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 13:00

Kiwipitje schreef:
Ik heb een hele fijne, nette cap van LAS. Dat is een merk wat ook wielrenhelmen maakt. Wel lastig verkrijgbaar, maar mooie caps.

krijg er niks over gevonden bij google?

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 13:01

Anoniem schreef:
ietjelover schreef:

Ah oke, vind het juist wel sportief staan! Maargoed dan kan ik je verder niet helpen :)

Nee de cap zelf gaat misschien nog wel, maar vooral het klepje voorop maakt hem gewoon echt lelijk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:03

Een vriendin van mij heeft een cap die op de GPA lijkt. Het is Zenith en ik vind het een erg mooie cap! In zwart, donkerblauw en (donker)bruin geloof ik. Zelf wil ik wel weer een GPA cap, maar zit nu wel erg te twijfelen tussen GPA en Zenith..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:04

kavalkade :))
al mijn cappen zijn van kavalkade (mijn gewone trainingscap, mijn concours dressuurcap en mijn concoursspringcap :)) )
en mijn volgende cap( concours SGW) wordt ook zeker weer een kavalkade :))
hele fijn kwaliteit, super mooie modellen, je krijgt er geen zweet hoofd van, niet van de lelijke afdrukken in je hoofd, ze zijn lekker zacht van binnen en zitten niet in de weg <3

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:07

Ik ben nog steeds heel blij met mijn cap.
Afbeelding
Vooral omdat ik m nog nooit bij iemand anders heb gezien.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:09

Het fijnste vind ik de zgn jockey-helmets. Zijn ook steviger dan een gewone cap, vallen dieper over het hoofd en nog het allerfijnste is dat er geen klep aan zit.
Ik heb mij net een nieuwe besteld : deze :

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:12

Wat is dat voor een Cyruss?! Apart hoor, en best mooi ook :j Het lijkt wel een baseball cap!

TS: ik weet niet wat je maximaal wilt uitgeven, maar ik heb een Charles Owen Ayr8 gekocht. Ik heb wel 20 types/merken opgehad, maar deze sprong er echt met kop en schouders bovenuit! Je moet hem wel mooi vinden, hij is qua uiterlijk wel wat anders dan anders...

Heb ook een Samshield opgehad, ook heerlijke cap, maar 500 euro werd me wel iets te gek...En daar beginnen ze pas mee! Stel dat ik er vijf jaar mee doe, dan betaal ik 100 euro per jaar voor een cap! Nee dank je...

De uvex caps vond ik tien keer niks! Vind het net fietshelmen en ze zaten mij ook niet lekker :n

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:15

ik heb deze voor de concoursen:
Afbeelding
en deze voor de trainingen:
Afbeelding

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:19

Waarom ga je niet even naar de winkel en kijk je wat er te koop is met je budget, gewoon even passen en voelen hoe het zit is met een cap het beste. Net als alle andere kleidng/schoenen iedereen vind iets anders prettig of fijn.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:21

@Rijerijerije: Na lang zoeken ben ik deze tegen gekomen op een Franse of Belgische site. Ik wou een wat originelere cap. Hij zit idd een beetje als een petje. Heb er geen foto's van. Daarbij is hij niet belachelijk duur (onder de 60 euro volgens mij) en in meerdere kleuren.
De verzending naar NL ging super vlot, natuurlijk niet zo snel als in NL natuurlijk. En erg handig dat je het pakketje kan volgen op internet.

Hier iig de site waarop je 'm kan bestellen. http://www.ruitershop-online.com/ruiter ... elmen.html

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:22

troxel sierra is een heerlijke cap!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 13:22

Rijerijerije schreef:
Wat is dat voor een Cyruss?! Apart hoor, en best mooi ook :j Het lijkt wel een baseball cap!

TS: ik weet niet wat je maximaal wilt uitgeven, maar ik heb een Charles Owen Ayr8 gekocht. Ik heb wel 20 types/merken opgehad, maar deze sprong er echt met kop en schouders bovenuit! Je moet hem wel mooi vinden, hij is qua uiterlijk wel wat anders dan anders...

Heb ook een Samshield opgehad, ook heerlijke cap, maar 500 euro werd me wel iets te gek...En daar beginnen ze pas mee! Stel dat ik er vijf jaar mee doe, dan betaal ik 100 euro per jaar voor een cap! Nee dank je...

De uvex caps vond ik tien keer niks! Vind het net fietshelmen en ze zaten mij ook niet lekker :n

Ik wil ongeveer 150 uitgeven, net dacht ik 130 maar mijn moeder wil wel gewoon genoeg uitgeven voor een cap.
Charles owen vindt ik echt heel mooi! mijn moeder dus 10x niks, maar weet niet of het mij wel staat.
Weet jij wat ze ongveer kosten?

die BR zenith vindt ik ook echt super mooi!
Zeker voor dat geld!
nu alleen even kijken waar ze die hier in de buurt ergens hebben !

Omdat ik dan eerst 10 winkels af moet rijden en ik er zsm een nodig heb, als ik dat ga doen heb ik er over 2 weken nog geen een.
heb nou eenmaal niet de tijd om iedere dag naar e winkel te gaan, maar wel 7 pony's die gereden moeten worden, en natuurlijk net vrijdag middag mijn oude cap verkocht :P

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 13:23

M_D_H schreef:
Afbeelding
Afbeelding

die onderste is dus zaterdag gesneuveld :(
vondt hem wel fijn, en mooi maar wil weer is wat anders!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:25

ietjelover schreef:
M_D_H schreef:
Afbeelding
Afbeelding

die onderste is dus zaterdag gesneuveld :(
vondt hem wel fijn, en mooi maar wil weer is wat anders!

echt :oo
ben zo vaak gevallen met dat ding op(op boomstammen, hindernissen of gewoon in de bak, ik val altijd heel raar :') _O-) altijd dat ding laten na kijken, is nooit wat mee gebeurt :n

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 13:26

De mijne niet na laten kijken, maar er kraakt iets en als je hem schud rammelt er iets, en ik ben vol op mijn hoofd gevallen en een pony van 450 kilo heeft er met zn achterbenen toch 3 keer flink op gestrapt dus ik vertrouw het niet meer