maar die van HKM zit mij niet lekker.Die blokjesprotectors, zitten die beter of niet? iemand ervaring en tips? Merk, prijs etc..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar die van HKM zit mij niet lekker.

Anoniem schreef:suvan schreef:is tweedehands wel veilig, hoe zit dat als je er eens mee gevallen bent? Een cap is niet meer veilig dan, en een bp? wie weet dat?
bp blijft gewoon veilig bij mijn weten. Maar de maat moet wel echt goed zijn, anders kun je er beter geen aantrekken. Dus daar moet je goed op letten
suvan schreef:Anoniem schreef:bp blijft gewoon veilig bij mijn weten. Maar de maat moet wel echt goed zijn, anders kun je er beter geen aantrekken. Dus daar moet je goed op letten
met mijn vorige ben ik toen gevallen en doordat hij niet goed zat, kroop hij tijdens de val omhoog. Gevolg: bodyprotector tegen de onderkaak en veel tanden los. Vreemd want volgens de maattabel zou hij wel goed moeten zitten en hij zat heel ruim boven het zadel.
suvan schreef:mijn maten zijn:
onder de oksel: 92
taile: 87
over de schouder: 91
en deze wil ik:
http://www.paardendrogist.nl/product/210/913/racesafe_bodyprotector/321016/42230/
kan ik hem zo bestellen in maat M dan? Of weet iemand hoe deze uitvallen?
Mini-roosje oke thnx, dat idee had ik al ja...