Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
muts_marijke schreef:Als je van Petrie laarzen zou willen dan zou ik met maatwerk op ongeveer 439.00 uitgekomen. Dat zijn dan de Petrie Coventry's in zwart, met veter en rits en super soepel leer. Laars is 369.00 + 80.00 dan ben je klaar met half maarwerk. Voor de meeste mensen is dat voldoende. Moet je even wachten tot Divoza met kortingskaarten komt. Want die mag je ook daarvoor gebruiken
Anoniem schreef:@liess1: bij De Niro zat ik net tussen 2 maten in. Met de hoogte. Dus dat was het net niet. Of ik zou met een zooltje iets moeten doen, Maar dat vind ik echt te gek voor laarzen van 400 euro.. Dat moet gewoon precies passen vind ik.
Amytj schreef:Anoniem schreef:@liess1: bij De Niro zat ik net tussen 2 maten in. Met de hoogte. Dus dat was het net niet. Of ik zou met een zooltje iets moeten doen, Maar dat vind ik echt te gek voor laarzen van 400 euro.. Dat moet gewoon precies passen vind ik.
Dat had ik bij mijn De Niro's ook zat precies tussen 2 maten in heb wel voor een zooltje gekozen maar omdat de laarzen van erg zacht leer zijn zakken ze wat in en toen heb ik mijn zooltje eruit kunnen halen en nu passen ze perfect dus misschien toch een zooltje overwegen ?
Amytj schreef:dat had ik ook en ik spring ook je kunt ze natuurlijk ook eerst inlopen zodat ze wat zakken en het zooltje erin laten zitten of ze op maat laten maken..
muts_marijke schreef:Petrie Hamshire is dan mogelijk Xnelleke. En de Petrie Perfect is zonder rits en zonder veters..
*let wel dat deze laarzen een laagje leer hebben (deze modellen wat jij noemt ) en niet volledig leer zijn zoals eigenlijk alle andere Petrie laarzen. De petrie Glasgow is ook een laagje leer. Vandaar dat ze net iets goedkoper zijn. En de perfect gaat er bij sommige winkels uit en ligt er met korting omdat het model niet populair meer is. (bedoel het trouwens niet vervelend!!!! )