alleen waren deze helaas niet meer leverbaar, of enorm duur.
Dit waren een soort van vrije-tijdsjodphurs met een rits ,en erg luchtig.
Nu ben ik weer opnieuw op zoektocht gegaan naar soortgelijke schoenen, maar ik was benieuwd of jullie misschien ervaring hebben met soortgelijke schoenen zoals:

en

Ik zoek dus jodphurs zonder veters, het liefst met een rits zoals op bovenstaande schoenen, waar ook nog makkelijk chaps overheen kunnen. Ook moeten ze niet te smal zijn.
Ik ben benieuwd of jullie nog rijschoenen weten die hierop lijken.
Vrijdag ga ik waarschijnlijk naar Hypoplaza, kijken of ze daar nu al ondertussen de voorjaars/zomercollectie binnen hebben, en dan ga ik eens kijken wat ze daar nu hebben. Vorig jaar toen ik daar was, hadden ze niets wat hierbij aansloot. Alleen hele brede met veters, of leren dressuur-jodphurs.
Ik vind het belangrijk dat ik er goed op kan lopen en dat ze dus ook naast het paard lekker lopen.

) te vinden is maar dat is echt een verloren zaak helaas....kan ook niks vinden dat er op lijkt : bruin , luchtig , licht van gewicht en zonder veters....
Omdat dat misschien wel schoenen zijn die k op de manege zou kunnen dragen
Alleen wil ik ze in het zwart omdat ik zwarte chaps heb.
(western ranch uit onderschrift) dan kan ik dr wel mee rijden! Ze zitten zo ontzettend fijn!! (heb er wel al 1 keer mee gereden) Zijn wel met veters maargoed, er kunnen gemakkelijk chaps overheen. Dit was echt bijna de enige die mij aansprak en die in mijn maat was en niet gigantisch duur.