Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) vind dat helemaal geweldig, haha.Nouks schreef:Tigra_ schreef:Hoeft geen enkel probleem te zijn. Ik zou wel in het begin een stukje draad zetten op een 1/1.20 meter hoogte zodat de shet er onder door kan mocht het nodig zijn.
Leer je pony's daarmee niet juist dat ze gelegaliseerd onder het draad door mogen kruipen?
de grootte van 2 paarden doet er niet veel toe, mijn merrie (Shet) weet mijn grote ruin echt wel op zijn nummer te zetten hoor
Nouks schreef:Tigra_ schreef:Hoeft geen enkel probleem te zijn. Ik zou wel in het begin een stukje draad zetten op een 1/1.20 meter hoogte zodat de shet er onder door kan mocht het nodig zijn.
Leer je pony's daarmee niet juist dat ze gelegaliseerd onder het draad door mogen kruipen?

Tigra_ schreef:Nouks schreef:Leer je pony's daarmee niet juist dat ze gelegaliseerd onder het draad door mogen kruipen?
Als de overige draad goed in elkaar steekt hoef je daar niet bang voor te zijn. Lijkt mij veel prettiger als zo'n groot paard achter zo'n klein ding aangaat is het wel zo prettig dat ze een uitweg hebben.
Ulfeino schreef:Ik heb nu de wei afgezet met 2 stroomdraden op ± 1.10 en 0.70 cm, als de kleine shet erbij komt wil ik nog een draad eronder doen, die komt dan op 40 cm ongeveer denk ik.

Sneeuw88 schreef:Ik had een ruin en merrie bij elkaar, ging prima.. Alleen als ze hengstig was sprong hij er bovenop. Maar dat was weinig hoogteverschil dus was geen probleem. Ik vraag me dan af of die ruin niet zoiets zal proberen (vraag niet hoe) als dat merrietje hengstig is.
.