Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knollentuin schreef:wat ik niet snap is dat alles zo bommerdemom ingevoerd wordt als donderslag bij heledere hemel op begin maart melden dat het per april ingaat?! had dat niet al vorige herfst aangegeven kunnen worden dat je iig misschien dan de naar de dus nu soort van verplichte bijscholing had gekund? dus en geld vangen op de licenties en geld vangen voor de cursus dagen..ben wel benieuwd of er dan meer mogelijkheden komen want dan redden ze het niet met die 2 dagen..
Iloonie schreef:Ik heb het even gelezen..
Ik heb een aantal jaar terug de eerste ORUN cursus gedaan met rijden, richting dressuur. De richting is er al niet meer, en volgens die documenten bestaat er alleen allround.
Voor het aanvragen van je licentie en je diploma is ouder dan 2 jaar moet je bij de laaste bijscholing zijn geweest voor het aanvragen van een licentie.Ik maar 1 keer een uitnodiging heb gehad voor de bijscholing en daarna nooit meer. Ben toevallig dit jaar wel naar het trainerseminar geweest, maar of dat meetelt..
En bij het verlengen van je licentie heb je 3 punten nodig, per bijscholing/cursus worden punten gegeven..
afwasborstel schreef:Iloonie schreef:Ik heb het even gelezen..
Ik heb een aantal jaar terug de eerste ORUN cursus gedaan met rijden, richting dressuur. De richting is er al niet meer, en volgens die documenten bestaat er alleen allround.
Voor het aanvragen van je licentie en je diploma is ouder dan 2 jaar moet je bij de laaste bijscholing zijn geweest voor het aanvragen van een licentie.Ik maar 1 keer een uitnodiging heb gehad voor de bijscholing en daarna nooit meer. Ben toevallig dit jaar wel naar het trainerseminar geweest, maar of dat meetelt..
En bij het verlengen van je licentie heb je 3 punten nodig, per bijscholing/cursus worden punten gegeven..
Ik dacht dat het aan mij lag, ik heb dezelfde cursus als jou gedaan.... en ik kon m ook niet vinden