Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonforever schreef:Best wel raar dat je niet zonder bit kan het is toch je eigen keuze of je met bit rij of niet? zonder bit is natuurlijk veel moeilijker maarja het blijf je eigen keuzen!
Shari_Becker schreef:Okee, ja mijn vriendin wil ook bitloos starten alleen er is maar 1 bitloze wedstrijd deze maand in Zuid-Holland en daar zijn de inschrijvingen al voor gesloten en het is te ver weg:P dus ze vroeg zich af of ze bitloos mocht starten bij normale wedstrijden.

) L2 zonder bit, ook de F proeven mogen met de gangbare bitloze hoofdstellen gereden worden. kleinvosje schreef:Ja, je mag ook wel zelf kiezen, maar je kan niet bitloos rijden bij een jurylid die niet bevoegd is om bitloos te jureren. Zonder bit is niet zonder meer moeilijker te rijden, dat vind ik een foute opmerking!
xBoefje schreef:Bij sommige wedstrijden kun je gewoon starten tussen de mensen die wel met bit rijden, voorzover ik weet. Volgensmij moet je ook met een bepaald hoofdstel rijden, je kunt niet met een NH aankomen zetten
Zie mijn edit.
. Maar ja laat ik niet te hard mopperen, we zijn tenslotte het 1e land ter wereld waar dit kan